Dreaming of you

Jag kan inte sluta tänka på dig .
Hela denna dagen har tillägntas dig .
Vill så gärna träffa dig .
vill känna din kropp emot min och bara
känna tryggheten som du har.
Känner jag såhär bara för att jag
vet att jag inte kan få dig ?
För att du bor ca 100 mil bort?
Varför känns det som du känner samma?
Har till och med börjat med kroatienalbummet nu
Det som jag skulle gjort för över ett år sedan..
Nu är det dags, kanske är det därför jag tänker
så mycket på dig? För att minnerna blommar upp
i takt med alla fotografier jag kollar på?
Det var en underbar semester, den bästa faktiskt .

Vi har bara träffats två gånger..
En gång i ca 2 veckor, andra gången i 5 timmar..
Men det gör inget, för det känns som vi känner varndra
ändå , utan att behöva träffas .
Längtar tills sommaren, då du flyttar hit , då vi kan ses <3


Förövrigt har dagen varit bra. Hade en underbart härlig morgon / förmiddag med massa slapp, tv-tittande och pepparkakor i massvis . Har även som sagt börjat klippa och klistra lite i ett album, där jag håller på och sätta in massa bilder från kroatien. Det ska bli ett fint album, fyllt av minnen. Jobbade kväll idag också.. mitt upp i allting kommer pappa Jörgen in , ohh , fick en chock . Hade saknat dig så mycket. Kunde knappt prata med honom ,för sofia var iväg och det var kö bakom honom.. så det blev typ : Hej, hur är det ? hejdå.. och  . Måste ses snart igen, bjuder hem dig på en fika snart ..
Sen gick han igen . Mamma och pappa hade träffat dom igår på kungsmässan också . Då hade anna - maria sagt att hon skulle bjuda hem mig på fika snart, för att hon ville träffa mig. Hoppas att hon menar det, för jag saknar DOM - linnea, anna-maria och jörgen , något otroligt . Vill bara leka med henne i massvis . Jörgen förgyllde min kväll och även ett mail från min dansk <3

Klockan är alldeles för mycket nu . Måste sova .
Godnatt allihopa.
Annika



Slänger med en bild på sötaste midsommarflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0