Filmtajm

Jippi, nu ska jag se på film & ha lite mys innan det är sovdags.
Jobbet gick bra & träningen helt okej . Lite tråkigt när man kommer i
"fel" lag så att säga.. :P men men ! :) Ingen träning på torsdag, så det
får bli egenträning.. måste ta tag i det dära nu ! :)
Snart blir jag ju som en hösäck eller något xD haha ...

Har äntligen betalt in delbetalningen till thailand, ska fixa resten i veckan !:D
Nu är vi på gång.. inte långt kvar.. snart börjar nedräkningen.
VI SKA HA SÅÅÅÅ ROLIGT !! :D:D

Börjar få panik över alla julklappar nu..
Har inte ens funderat på vad jag ska köpa till någon typ :O
hjääälp, och det är bara 15 dagar kvar till julafton :S
Som tur blir det julhandling på fredag, får se om vi hittar något roligt då !
Eller rättare sagt.. måste hitta massa då !! :) Mys ska det bli iaf .

Godnatts
Annika

Kommentarer
Namn: Sofia

orkar inte diskutera mer med dig !

du har sagt ditt !

visst de va snällt att ställa upp å sitta med mig på ungdomsmottagningen anniika . men de va lixom månader sen , man kan inte leva på de hur länge som helst .

och någon gång måste du väl kunna flika in med att du har roligt med mig eller ngt. än att jag bara får höra att ingen förstår att du kan va kompis med mig åh jag är så himla kass och känslig och allt va det är ?

det är inte jätte roligt att bara bli nertryckt å aldrig få höra något bra .

även om du säger de till andra , hur ska jag veta det +

jag försöker med jämna mellanrum förklara hur mkt du betyder för mig.

men de hjälper ju inte någonting .

och du , jag säger inte att de alltid är ditt fel ? då kan jag ju säga exakt samma sak för du säger : detta bråket är pågrund av att du är så jävla känslig ! precis .alltid mitt fel . alltid alltid mig de är fel på .

antar att vi ses på fredag hejdå.

2008-12-09 @ 23:02:46
URL: http://newlife.devote.se
Namn: Sofia

skönt ! hade ju förstört allt .

tror så mkt ? tror vadå ? :S

jag vet .

2008-12-10 @ 17:22:04
URL: http://newlife.devote.se
Namn: Anonym

aha, men fan va bra att du är bäst då sofia . det är nog du helt plötsligt som är så perfekt .

2008-12-10 @ 21:43:29
Namn: Sofia

har aldrig sagt att jag är perfekt. var bara tyst nu jag orkar inte mer !

2008-12-11 @ 07:01:19
URL: http://newlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0