Förtrollande

OMG säger jag bara ! Igår var jag , Karro och Jessica på bio. Johan och Martin kunde tyvärr inte hänga med, men vi hade kul för det ! :) Vi såg filmen Twilight. Alla tre var väl lit förväntasfulla eftersom många har sagt att den är bra, men shit alltså ! Det var den bästa fimen jag sett på flera år ! :O Vi satt som trollbunda i våra biostolar i tre timmar och bara önskade att man var tjejen typ, helt sjukt bra film !! Alltså, kan inte tänka på något annat.. Den hade verlkigen allt ! Det var spänning igenom hela filmen, sen var det jakt, kärlek, vilja , kämpa, familjekärlek, svek och massa annat ! Helt sjukt verkligen. Jag drömde till och med om vampyrer hela natten.. haha ! Så för er som inte sett den, SE DEN! Jag har redan laddat ner den nu och hoppas få tid att se den snart igen, för alltså, måste se den igen !!!

Haha, att en film kan få sån stor betydelse att man inte kan sluta tänka på den !
Imorse vaknade jag iaf och ville inte gå up.. Det är så grått och trist ute så man vill bara ligga kvar i sängen.
Kom till sist upp och hittade en bra film på tv att se på till frukosten ;)
Sen gick jag bort till "gården" och städade.. men det var typ rent där.
Tydligen är det någon annan som också städar där, så jävla gött..
Nu kan jag säga att jag inte vill jobba kvar där med gott samvete iaf ;)
Jobbar ju ändå så mycket på Ingvars Hydro nu så jag behöver inte dom 400 kronorna
i månaden som jag typ får av städjobbet... + att det suger o städa efter gubbbar !

Denna veckan blir det mycket jobb! 6 dagar.. är ledig på torsdag ! :)
Jobbar hela helgen, det är rätt segt.. fredag kväll, lördag kväll och söndag morgon :/
-Snacka om att helgen är förstörd.

Ibland stör man sig så fruktansvärt mycket på människor ..
Frågan är vad en riktig vän är för något?
Kan man hålla på så då, kan man kalla dig vän?

hihi, har köpt första presenten till karro nu också ! :D
Kommer bli super hoppas jag på ! :D


Friendship is the golden thread that ties our heart together
Annika



Kommentarer
Namn: karro

vet, grym film !!! :D

2008-12-10 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0