Fullspäckad gårdag

Igår var en fullspäckad dag med jobb, bankbesök, glöggkväll och prat med min pojki.

Gick upp halv 5 igår morse för att börja jobba 05.30. Det var första gången jag öppnade helt ensam.
Då är man ensam i 2, 5 timma innan nästa kommer, men det gick jätte bra faktiskt ! Lena hade ingenting
att klaga på när hon kom! Wiie . Dagen gick jätte fort , fast att inga varor kom , så hade vi massvis att göra.
Direkt efter jobbet åkte jag till banken och satte in pengarna som vi fick tillbaka på min och Moas thailandresa.
Sen gick jag in på snippsnapp och köpte lite scrapgrejor till mitt album som jag håller på med om Kroatien!
Sen drog jag mig vidare till kungsmässan. Tänkte att jag skulle hittat födelsedagspresent till Malin, men hittade
faktiskt ingenting :/ Sen var jag på guldfynd, där dom bytte batteri på min nya klocka som var död.
Senare på kvällen skulle vi ha JulKul med fotbollen och man skulle köpa med sig ett litet paket för 20 riksdaler. ´Jag sprang runt som en galning för att försöka hitta något roligt, men det var hopplöst. 20 spänn fick man inte mkt för. Därför
blev det godis, i know, jätte tråkigt.. Men pålkagrisstänger är väl ändå rätt gott?
Sen begav jag mig trött hemåt. Då blev det mat och lite mys. Sen blev det glöggkväll med julmusik , massa pepparkakor , glögg , julmust , julklappsleken & massa prat. Jag fick kanske inte det roligaste paketet xD 2 tianlotter..
Som jag vann 30 kronor på i och för sig!

när jag kom hem, loggade jag in på msn och hittade min dansk inne. Vi pratade massa .. :)
Jag kommer förmodligen att få en underbar julklapp den 16 - 18 januari! HOPPAS HOPPAS!

Idag är jag ledig . Eftersom det blev en lång dag igår , blev det att jag gick upp rätt sent idag.
Men det var skönt att få sova ut . Sen begav jag mig till Kållered och köpte julklapp till Linnea,
niklas lillasyster! Hon ska få en jätte stor mjukishund ! :) Köpte även julklapp till Konståkningen
ikväll, eftersom vi ska ha lite julmys innan träningen med julklappslek & fika.Hittade massa töntiga
saker, haha ! Stackars den som fåt mitt paket, godis, plåseter med bamse på, fula ettiketter och
saker man kan sätta på spegel ;D haha .. Jaja, ska det vara på skoj så ska det !

Nu blir det matlagning, julkalendern och träningar ikväll !

Här kommer lite bilder från vår Bakdag !
Annika
 











Hunden till Linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0