Helgen!

ojojoj vad tiden sprungit iväg . Nu är denna helgen snart över också, men som tur är det juletider och då känns det som helg hela tiden !! :D Idag kommer min bror hem från Lund, LÄNGTAR ! <3 Saknar dig ju så mycket !
 
I fredags var jag och malin i stan hela dagen. fick ta bilen för att tågen var inställda ! :O På hemvägen var det as mkt bilköer, så jag kom hem halv 4 och då var det bara att hoppa i arbetskläderna och bege sig till jobbet ! Kvällen gick otrooligt fort eftersom det var så sjukt mycket folk. Vi hann knappt säga hej, hur mår du ? till varandra jag och emma ! :O Men men, det är bara roligt att ha mycket att göra faktiskt ! Då går tiden fortare  :)

I lördags morse begav jag mig än en gång in till stan. Denna gången för att träffa VIKTOR !! :D Wiiie. .Vi har inte träffats på typ 1 år , och så pratade vi bara lite på msn & så bestämde vi att ses ! Sjjuuukt roligt att träffa honom, han var sitt vanliga gamla ja, fast snyggare ! :) Hihi .. Hade en mycket rolig dag i alla fall. Sen drog jag hem och började göra mig iordning nästna på direkten ! Nästa destination... Fira malins 19 års dag!! :D:D

Japp , hade panik över att jga inte hade några kläder och visste inte hur jag skulle ha håret ( som vanligt ). Men till slut var det dags och vi samlades alla hemma hos malin ! :) Blev en sjukt trevlig förfest med spel , singstar , dans o tjat . Som tur blev vi hämtade av malins ubersnälla pojkvän o hans kompis som körde oss till kungsbacka, vi slapp gå i blåsten ! TACK ! Väl ute var det perfekt med folk, itne för mycket och inte för lite. DET VAR DEN ROLIGASTE KVÄLLEN PÅ AS LÄNGE!!  Helt sjukt , fan va roligt vi hade. Tiden gick så fort så helt plötsligt tändes det och alla var tvugna att gå ut :O
det var lite tråkigt .. Träffade alla tjejor i laget, några i herrlaget, jobbkamraten Tooobias , hjälptränaren Nisse och massa massa mer . Så det var verkligen en sjukt lyckad kväll !!

Det var skönt att få känna lite uppskattning också. 2 personer frågade om jag ville gå med dom hem och på efterfest..
Jag vet ju vad detta betydde ... Hoppa i säng.. så jag tackade nej, fast jag kände båda personeerna och lätt hade kunnat säga nej . Men det kändes ändå fel. Vafaan, är det inte sånthär jag ska göra nu när jag är singel ? Leva o ha skööj? Haha.. Nej, jag är nog för mesig för det ;) Haha...

jaja, mingel stängde, det blev lillamandas och sen hemgång... Robin hämtade oss, sköönt ! Sen låg jag o pratade en stund i telefon.. Haha , den där skräckkvällen är kommen ;) MYS ska det bli den 30 :e

Pappa väckte mig för ett tag sen .. Idag blir det att städa, sätta in granen, göra sillgrejs och baka knäck! kanske en sväng till kungsmässan med mamma också. får se... och så kommer MIN KÄRE BROR MED ! :D:D wiiie ..

Här kommer några "snygga bilder" från igår. haha BÄSTA KVÄLLEN SÄGER JAG BARA ! ALLT VAR PERFEKT ;)
Annika




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0