Helt död .

Doppardagen är redan slut och strax är det julafton...
Jag känner knappt någon julkänsla..
fast att min abröder är hemma, uppesittakvällen sög,
julen är pyntad och massa sånt .. Men men..
snön gör ju så mycket !

jag är helt död nu. har vart uppe sen kvart i 5 imorse, då jag började jobba halv 6
Dagen var jätte rolig och tiden  gick fort. Alla människor var så himla trevliga och jag
var på toppenhumör !

När jag kom hem efter lite shopping (de sista julklapparna) , blev det att baka knäck
och laga mat med mina brödr. Mys var det !
Sen sprang jag över en snabbis till malin o bytte julklappar.

Nu är jag så trött så jag orkar inte skriva ett ord till .
Godnatt och ha den bästa julen ever !!

God jul önskar Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0