Julen & allt .

Japp, då var julen över så att säga ..
Ibland har den varit bra.. Men jävligt jobbigt har det varit också... Julafton var jätte mysig.. lång frukost, kalle anka, mat, paketöppnande och spel.. mysmys. En dag där inte mamma tjatade o var sur .. Alltid något.. men igår igen började tjatet..
som tur var jag inte hemma mkt igår , jobbade hela morgonen och på kvällen var det utgång !

Vi började hos Johanna i laget, hade julklappsleken bla. och även ett dricka spel.. :) Det var väldigt roligt och man var gött runt om fötterna när vi drog ut,väldigt tidigt.. men det var man tvungen till eftersom det var juldagen. Annars hade man inte kommit in typ .Först blev det esters .. men rätt fort drog vi oss bort till mingel . Sjukt ball kväll blev det . Maaaassa dans ,typ i 5 timmar eller ngt !:O Massa tjöt o träffade alla roliga personer som finns i kba typ ;) För att inte prata mer om detta och göra det till världens längsta historia, så var kvällen mycket LTCKAD ! <3

Imorse blev jag väckt av pappa , dags att fira thomas som fyllde 24 idag. Grattis <3 Det är mysigt att ha frukost å sängen hela familjen för en gångs skull.. det är ju inte så ofta direkt eftersom ingen av dom bor hemma . Efter det började tjatet igen.. Fy fan säger jag bara - jag vet inte vad jag ska ta mig till. det finns inget jag kan göra. Mamma gnäller, pappa gnäller, jag blir arg på pappa för att han är arg tillbaka på mamma o då blir han arg på mig o ledsen o mamma stänger in sig ... som tur är mina bröder här just nu , så då känns allt lite bättre. Dom står ut med det .. men det går inte, klarar inte av sånt här.. det har hållt på i flera jävla veckor nu . man orakr inte hur mkt som helst.. hon lyssnar ju inte heller. .
Vill inte att hon ska må dåligt, det drabbar verkligen alla i vår familj :'( UCH, hatar det .. !!!

Iaf .. så blev det kalas fram emot kvällen . Rätt mkt folk kom faktiskt. Det är alltid roligt.. Alla frågade varför jag var så tyst idag, jag som alltid tjatar om allt och inget.. jag sa bara att jag var trött o stängde in mig på mitt rum i 1 timma... Varför ska allting verka så perfekt när andra kommer? Ne, men då var mamma glad .. Men så fort alla gått, började hon igen.
hur orkar hon?? :(:(:( Iaf, kalaset blev ju lyckat o min bror fick massa bra saker  :) Han försökte lära mig hur man ska fixa en sån där kub, med massa olika färger..:O skit svårt.. men jag håller på , ska klara den snart ! ;) När alla gått så såg jag och thomas på film "One missed call" ... En skräckfilm.. trodde aldrig att den skulle vara så äcklig :O :O Men i sluett.. eller ,typ genom halva filmen blundade jag och höll för ögonen.. vågade inte se, as rädd nu :/ Massa människor med maskar och mystiska telefonsamtal .. Det är för mycket för mig ! :O

Nu ska jag sova iaf ...
måste tänka ltie.
Vill så gärna hjälpa till
Tycker synd om alla ..
Speciellt pappa som inte får kärlek ..
Men även om mamma som har det så jobbigt..
Och om mig själv o mina bröder . .


Men livet har ju sina svårigheter och nu har vi råkat ut för en, hoppas verkligen det löser sig . Annars vet jag inte vad...

Jag längtar till den 16 jan .
Då får jag massa glädje !


Annika






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0