Julshopping & Luciamys

Klockan ringde 08.30, men snoozade en stund för jag var verkligen trött !
Tvingade mig upp ur sängen och efter en stund var jag redo för en rolig dag !
Hämtade Karro och vi åkte till Lindälv. Den känslan att gå till skolan var nästan
skrämmande.. Men ändå saknade man det.  Vi träffade flera gamla lärare..
Anette, Hanna, Anne, Mats .. oh, dom är så snälla och det var jätte roligt att
prata med dom alla ! :) Anette sa att vi verkligen var en speciell klass och att
hon aldrig haft en så bra klass som vi . Det värmde.
Luciatåget var underbart fint, massa nya låtar som man aldrig hört innan.
Dom var sjukt många iår också. Sikken stämning , underbart !

Sen bar det av till Frölunda Torg för julshopping !
Oh, det är så svårt.. men efter mycket letande och
även lite mat i magen , så lyckades vi hitta riktigt mycket!
Karro blev klar med alla sina julklappar , jag fick köpt
hälften kanske iaf . Alltid något ! :D

Är glad, men riktigt trött . Nu ska jag gå och pyssla
med mina julklappar, se vad jag fått köpt ! :D
Sen så ska jag äta och åka och jobba.
Seeeegt faktiskt ! Missar idol & allt ;)

Ha en kuulig kväll med liiiite snö.

Annika

Kommentarer
Namn: angelica

åååh, vår klass :)

Saknar massor. :)

2008-12-13 @ 12:42:11

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0