Klyven.

Först måste jag säga att träningarna var skit roliga idag ! Mycket skratt och trams .
Hade ju juklappsutbyte på konståkningen, haha jag fick plock i pin ! :D så om någon
har tråkigt kan vi alltid leka ;) haha . Sen fick jag en extra present av min coach och
ass. Coach. haha. dom är för söta ! :D jag glömmer ALLTID handduk att torka skridskorna
med, så har lånat sen vi började i höstas.. så när jag öppnade paketet, var det en jätte söt
handduk !:Dhaha , där fick vi oss allt ett gott skratt ! Nu ska jag bara försöka att komma ihåg
den på alla träningarna :$

När jag kom hem från träningen hoppade jag in i duschen och sen har jag och mamma
suttit och pratat ända tills nu (01.00) Hon mår inte bra :( Vet inte om hon ska söka till en ny
tjänst där hon jobbar eller inte ) Det är svårt val, speciellt för någon som hela sitt liv jobbat
på samma ställe och avdelning. Men jag tror att jag fått henne att veta vad jag vill !
Som sagt så har jag ju inte så bra relation till min mamma. Därför uppskattade vi nog det
båda pratstunden . Hon berättade saker som jag aldrig vetat.. Mycket hemska saker.
Gråtgråtgråt... Vem vill se sin mamma må dåligt och få reda på att hon tänkt svarta tankar?
UCH säger jag bara. Hoppas att hon kommer på bättre tankar, för vem vill att sin mamma ska må dåligt??

Hihi, har pratat med Lasse, som faktiskt är hans riktiga namn Lasse Lesslie Lalala Sörensen.
HAN SKA KOMMA HIT !!!!
16 - 18 JANUARI !! OHHH , då är han bara minminmin!!
Han fick ledigt från sitt jobb, så himla kul ska vi ha !
Det går inte en dag utan att jag tänker på honom !
Ska bli så mysigt .
Karro ska få träffa han också! hihi, så som jag tjatar
så är det nog dags nu ! :D

Vill bara ha fredagen den 16 nu .
Kommer vara så nervös .. hihi
men det hör ju till .
Som sagt, vi har bara träffats 2 gånger TOTALT :O
Ska bli riktigt MYS !!

 Nu måste jag sova. Ska upp rätt tidit imorgon.
Stan är destinationen, med malin älsk <3

Ska drömma om den bästa <3
Nattti.
Annika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0