Ledig helg!!

Gud vad skönt det ska bli med en ledig helg. Slutade jobbet klockan 6 nu ikväll och sen jobbar jag inte fören på måndag kväll. Första lediga helgen på EVIGHETER !! :D Det firade jag och karro med en riktigt dundermyskväll ! Pizza , cola, chips & godis och självklart IDOL och massa prat! :)

Eftersom jag inte är så fruktansvärt bra på o uppdatera min blogg så måste jag alltid dra igenom mina dagar sen jag bloggade sist, hoppas ni vill veta vad jag gör på dagarna.. haha, inte för att dom direkt är .. intresanta.. ;)
Öppnade i onsdags morse, passet var 05,30-10,00. Det gick bra, så nu är jag laddad för att öppna själv , hoppas jag :s
Sen bar det av till banken, där jag fixade visakort, dosa mm.. och sen åkte ajg hem och såg på film med pappsen, men jag var så trött så jag somnade :p haha .. Efter det åkte jag och var hos karro en liten stund innan hon började jobbet. Kvällen blev lugn, lagade en god taccopaj till mig och pappa och sen blev det tv kväll .

I torsdags började jag egentligen klockan fyra.. var sjukt trött och låg och halvkollade på harry potter samtidigt som jag sov, vid 20 över 1 ringer cheefen o frågar om jag kan komma på direkten och börja jobba, för det var så mkt att göra ( vi bygger om) Sjukt fint blir det, om man gämför med förut ;) Jag skyndar mig och lyckas komma till jobbet strax efter två.. Då började ett 10 timmars långt pass, som  gick otroligt fort eftersom vi hade så mycket att göra. Häärligt ! :)

Imorse gick jag upp för att jobba , dagen var seg, men så otroligt skönt att skratta åt Tobbe & Rebecka när jag gick hem , då dom hade en heeel kväll på jobbet medans jag gottade mig ! :D hihi

Imorgon blir det dansuppvisning !! :D jag, karro & jessica ska kolla när jessicas syster och även martin dansar på backateatern, det ska bli kul o se vad framförallt "ddeeen otroooligt berömdaaa Martin" går för ;) haha .. Snaggad..? eller inte snaggad..? ja, karro och jessica.. det får vi veta imorgon ;)

Karro & jag kikade ha börjat kolla på en jorden runt resa.. den verkar så oroooligt jävla ball så det är helt sjukt ...
nu ska dom lägga upp "en provisorisk" resplan, så får man se ungefär hur länge man kan vara på varje ställe..
Den resan vi intresserat oss för är :

Göteborg - London - Dubai - Bandar Seri Begawan - Brisbane - Auckland - Papeete - Los Angeles - Paris - Göteborg

Det är verkligen inte något bestämt, men det är ändå roligt att bara kolla upp, för skojs skull lixom ! :D

Nepp, nu ska jag kolla på julkalendern och sen hoppa i säng . Helt ensam i huset :(
Det är lite scary.. mamma o pappa är i tyskland.. o att sova helt ensam i ett stort hus är inte roligt :/
Meen är trött så hoppas jag somnar fort !

- Det hade vart kul o veta vilka , eller kanske rrättare sagt veem som kikar in på min blogg ;) haha ..
har inte så många besökare, men roligt o se .. :) Så skriv en kommentar eller något om ni har lust !:D

Godnatt.
Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0