Massa glädje!

Har haft några roliga dagar efter mig och har inte haft mycket tid att blogga.
Men nu har jag en liten stund över så tänkte dra en snabb sammanfattning.

i lördags var jag en stund hos karro på dagen. Satt och pratade en massa och sen åkte vi en sväng till kållered, utan minsta aning, så hittade jag min nyårskläning ! :D gött, nedsatt var den också.. Kommer bli mycket bra . Sen blev det jobb hela kvällen, ingen vila här inte ;) haha .. på söndagen öppnade jag och slutade då fyra. Direkt efter det var jag hembjuden på fika hos familjen bloom . Mumma för Anna-Marias goda kakor och bullar ! Vi hade det jätte trevligt. Satt och pratade jätte länge och bara myste. Kändes så härligt att vara där igen.. Alla utan niklas var hemma och som vanligt kände jag mig så välkommen! Efter drygt 3 timmar åkte jag hem efter ett sorgligt farväl av specielt gullungen Linnea.. Hon är verkkligen den sötaste ungen i sin ålder!  Så fort jag kom hem, blev det att jag åkte upp till Andreas , min barndomskompis . Jocke hade nämligen kommit dit och även andreas flickvän var där. Hon var trevligt, helt klart godkänd.. :) Blev tjöt, pajätande och film och massa mys ! :) Mumma säger vi på det också . Kom i säng vid halv 2 kanske...

I går skulle jag jobba kväll, så jag och min bror tog en sväng till kungsmässan och freeport. Hittade en snygg tröja från Bikbok, köpte även en pocketbok (Alek) som jag ska ha med mig till Thai.

Idag har också varit en glad och rolig dag ! :) Bättre kommer den bli också !
Dagen började med att jag och min bror drog oss in till stan, jag skulle byta ett spel , byra mina söndriga stövlar och byta en myströja från Gina .. Allt det fick jag gjort, gött ! Daniel fick köpt sig 2 par jeans.. Efter ett tag drog vi oss hemåt med tåget. Han hoppade av hemma och jag sa hejdå , för han åkte tillbaka till Lund idag :( Trååkigt. Nu blir det tomt hemma igen :( JAg åkte vidare till kungsbacka. Där träffade jag Sofia och vi drog en mycket gosig och skrattande fika , självklart på Linnéas . Sen när vi skulle gå så helt plötsligt, när man minst anar det och då vi precis pratat om trollet så träffar vi honom.. haha. POFF ,där sitter niklas och pontus vid fontänen .. Blev lite prat o så och sen gick vi igen . Samma gamla niklas , fast smalare, finasre stil o snus, uch .. haha .. Men det kändes jävligt gött att träffa honom. Äntligen fick jag svar på om jag hade känslor kvar.. och svaret är ... NEJ . kände ingenting, helt tomt . så jävla gött ! Wiiiie... ! :D Roligt att se honom också, fast han kanske int tyckte detsamma ;) hahaha ..Eller vad säger du fia? ;)

Sen åkte vi till åhlens, där jag köpte solkrämer och aftersun till thailand . Sen släppte hon mig vid tåget och jag åkte hem.

Nu sitter jag och myser i mitt rosa plychsett, love it .
Skall strax äta och sen bär det av till Tobbe lobbe.
Ska ha skräckfilmskväll ikväll ;) På projektor :O
Sjukt scary :/
Shit, kommer inte våga :O
Vi ska se barnhemmet o någon mer .

Tobbe ska hjälpa mig med låtar också, så vi ska fixa lite ikväll ! :)


Nu ska jag sätta mig med en god kopp te och H&M katalogen och mysa i min rosa plychdräckt !

Ge mig värme. Längtar en massa.
26 DAGAR KVAR !


Annika


Kommentarer
Namn: Sofia

hahahahhaha NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! VI DRAR !!! HAHA

2008-12-30 @ 18:47:11
URL: http://newlife.devote.se
Namn: annika

hahahaha, så sjukt skoj ;)

2008-12-31 @ 00:15:10
Namn: Alina

härlig blogg!

2008-12-31 @ 00:22:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0