Nervös.

Nu sitter jag hemma och väntar på att börja jobba.  Bara en liten stund kvar...
Jag sitter även spänd med mobilen... okej, jag vet att den inte kommer ringa än på ett litet
tag, men ändå är jag så nervös. Karro kommer ringa mig om ett tag & då får jag reda på om
jag kan åka med till Thailand i deras resa.. om man kan vara 3 i ett rum och om det finns flygstolar kvar på planet..
Är skitnervös verkligen. tänk om det inte går.. så som vi planerat o pratat om Thailand nu sen i Augusti, ska allt
bara skita sig nu då ? Neeej, det hoppas jag verkligen inte !! :D villvillvill & hopppas att det skall funka.
Det tror Karro & Jess med . Dom ska ringa till fritidsdresor nu i kväll o kolla upp allt ! :D sen får jag veta...
 
Var och fikade med karro förut i kungsbacka. Shit va mkt vi hade att prata om. .. Vi har inte setts
på en vecka, känndes som det var evighter sen, det händer så himla mycket och vi är ju vana
vid att träffas typ varann dag, så det var väldigt mycket prat! men et är sköönt! :)
Med en stor vaniljlatte och en chokladmuffings så kan man sitta hur länge som helst.
Fick även köpt några små sminksaker som jag behövde :)
Funderar på att köpa en klänning också, finns en fin på gina, en julklänning som jag funderar på .
får nog ta o prova den någon dag också. 

Ringde mina bröder idag...
Vi ska ju antagligen ner till Lund på fredag, för min "yngsta" bror pluggar där och vi har inte sets sen
i sommras, så vi tänkte ses alla tre.. hela helgen <3
Men nu har han så himla mycket i skolan , så han vet inte om vi kan komma ner, men nu när jag pratade
med honom nyss så sa han att han gärna ville det och trodde att det skulle funka.
Så jag hoppas verkligen på det !:D Hade vart så roligt och mysigt ! :)

Om det inte blir Lund, så blir det antagligen utgång, dansuppvisning och jul på liseberg ! :)
Mysig helg det också.. men inget slår att träffa sina bröder :)
 
Måste även säga att jag gick upp 07.15 imorse för att se på första delen av julkalendern
på tv, men uch vad besviken jag blev. Den verkar jätte tråkig. handlar om vuxna människor..
Den är ju för barn?? Varken snö, julklappar eller tomte kommer att finnas med sägs det :S
nej, fy vad tråkig. hoppas verkligen att den blir bättre ! :)


Neeej , nu e det dags att byta om inför jobbet.
ska åka om 20 minuter hade jag tänkt .
Idag blir det mackaroner & köttbullar till middag.
 Helt okej säger jag ...

Ha en så himla trevlig kväll nu den 1:e december.
Annika


Vill ha snöö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0