Söndagsslapp.

Denna helgen har gått lika fort som alla andra..
Känns som jag inte gjort någonting nästan.
I lördags åkte jag och Karro till kungsmässan på morgonen,
vi skulle avboka min och Moas thailandresa och sen köpte vi
även oss varsin klänning från Gina, en grå, ganska vanlig..
man kan ha den både till vardags och fest ! :)

Sen åkte vi in till Göteborg för att gå på dansuppvisning som vi höll på att missa ;) haha
Jessica sa till oss att gå av på Hjalmarbrantplatsen eller vad det nu heter.. och sen visste
hon inte vart vi skulle.. vi frågade massa folk o tillslut stod vi framför "Backateatern".. HELT DÖTT
Ja, självklart  var det då gamla backateatern och klockan var kvart i 3 :O vi fick typ panik ..
Ja, då sa jessica att det var på lindholmen, så tillslut fick hennes mamma komma och hämta oss
och vi hann precis rätt i tid ;) Dansuppvisninen var faktiskt väldigt bra ! :D Flera som man kände igen..
och även några från kungsbacka dansade ju där ! :) Martin var grym , det lilla vi såg av honom ;) haha !:)

Sen åkte jag hem, var så sjukt jävla sugen på att gå ut så det inte fanns .. men det kunde jag inte :S
Karro skulle till Edvig o sofia ville inte, för hon har tävling o sånt snart.. Så satt o deppa hemma och ville
verkligen INTE ha myskväll denna lördagskväll igen.. men så blev fallet. Till slut , fick jag åka hem till Sofia.
Blev lite singstar och sen haha .. en "julmix till SaraTuff från SofiaFluff och AnnikaAnka" , sjukt bra låt gjorde vi ;)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT !

Sen bar det av till Onsala för att hämta Sofias syster och några till fyllon ;)
Efter det åkte jag hem till mitt tomma hus och sov .

Dagen idag är lika tråkig som alla söndagar. finns aldrig något roligt att hitta på.
Hoppas det blir något skoj av kvällen i alla fall .
Bowling? kanske, kanske inte. .men bio blir det iaf med Karro och Jessica..
Kanske även johan o martin, får se .. Twailight ska vi se ! :D wiie .

MARTIN HADE RAKAT HUVUDET :O skitungar som ljuger för oss ;)


Neee, får väl göra lite nytta här hemma nu.. städa o sånt.
då blir mammsen o pappsen glada när dom kommer hem ;)

Pöööösss .
Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0