Stan

Yees, nu drar jag till stan med min bror .
Vi ska shoppa de sista julklapparna ..
Sen blir det hem, laga knäck som vi inte hann igår
och efter det ska vi till Jul på liseberg ! :) Det ska bli mys.


Igår var jag och mamma i kungsbacka. Fick köpt
ett nytt duntäcke till mig ! :D träffade även massa folk..
Självklart .. haha, då man minst vill träffa alla, DAGEN EFTER ..
Men mys var det iaf. På kvällen blev det film och lite scrapping :)

Karro kom också en stund och vi bytte julklappar..
Weehoo vad det är spännande o inte veta :D

2 dagar kvar nu till julafton bara, helt sjukt . tiden går så fort !

Ha en trevlig dag.
Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0