Trötter.

YES, hela thailandresan är betald för min del!
Det är så himla skönt att ha den biten avklarad
Känna att man är en bit på vägen och  veta hur
man ligger till i ekonomin ;) Så mycket jobb som
jag har just nu går det utmärkt för mig ! :)

Idag skulle vart min lediga dag, hade tänkt baka pepparkaksdeg, åka till kungsmässan, beställa digitalkort mm, men det blev inget med det. Klockan 8.00 vaknar jag av att mobilen surrar, ser att det är nummret till jobbet och funderar på att inte svara, men gör det tilslut ändå . Lena är sjuk & Yvonne frågar om jag vill jobba, självklart vill jag det. Ställa upp måste man ! :) Så det blev till att hoppa upp ur sägen, äta, göra sig iordning och dra till jobbet. Dagen gick otroligt fort och vi hade jätte mycket att göra, som posten, varor, tidningar mm . Det är skönt när tiden går sådär jätte fort, då blir det inte ens minsta tråkigt . Så när jag kom hem var jag helt död . Vet att en minst lika jobbig helg väntar , jobbar 8 dagar i rad, har klarat av fyra nu .. :) Hälften ! ;) Nu är det bara den tråkiga delen kvar... HELGEN :(

Imorgon är det dags för julklappshandling med Karro!
Vet ju inte riktigt vart man ska börja, men vi får hjälpa varandra !
Innan vi åker till Frölunda torg , som vi betämt och hoppas är bra,
så ska vi till vår gamla skola Elof Lindälv Gymnasium och kolla
på luciatåget där, kommer vara så fint, det vet jag . Förra året var
jag lucia, undra vem det är iår..? Alltid lika spännande ;)

Lucia är den finaste högtiden tycker jag på hela året.
Levande ljus, vita dresser, mörker och vacker sång.
När man sitter och lyssnar känns det nästan saligt,
för det är så himla fint. Även om vissa SUGER som är
med i luciatåget, så märks det inte, för stämningen
är så underbar och man sjunger nästan alla låtar tillsammans.
ÄLSKA SÄGER JAG BARA <3<3<3

Pappsen och jag är själva hemma ikvälll. Har ätit våfflor till middag (a)
Och sen gjorde vi pepparkaksdeg ! :)
på fredag på dagen blir det full rulle och full julstämning här hemma..
Pepparkaksbak och ta upp alla tomtar mm . och självklart JULMUSIK !

Nu ska jag åka till träningen , måste skynda mig lite ...

Änglarna ger oss hopp och tro, drömmer om frid på vår jord.
Den som gud aldrig övergav, en stjärna lyser så klar .

Annika

Kommentarer
Namn: MOOOOOA

varfør drog dom 900:- før oss førresten, hade inte du bokat avbestællningsskydd ? :S :P

2008-12-12 @ 10:58:14
Namn: Annika

Jo, det hade vi, men dom tar ändå en liten del. Så är det alltid , man får inte tillbaka allting . ;)

2008-12-12 @ 15:33:13
Namn: Moa

okeeej ;)

2008-12-15 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0