YEES !!

Oh vad underbart !! THAILAND BLIR AV !! :D :D
Karro & Jessica fixade så jag kunde bo i deras rum & det fanns flygstolar kvar..
Så nu är det vi tre som ska ut i vilda värden i fyra veckor ! :D:D:D <3
Vi kommer få det så grymt roligt tror jag ! helt sjukt..
Vi åker 25 januari och kommer hem den 23 februari, underbart!
Fatta, fyra hela veckor med sol, bad, shopping o festande !
JAG LÄÄÄÄNTAR !!!!

Jaja, idag är jag i alla fall ledig ! :) Har sett på KungFuPanda förut på hyrvideo. Den har inte kommit ut än om någon undrar, men vi kan låna hem genom jobbet innan dom släpps.. Den var faktiskt riktigt bra ! :) Sen gick jag bort och städade där jag brukar städa .. det gick ganska fort & jag var otroligt otaggad. Nu sitter jag o kollar runt lite... Kollar på Statravel.se Sjukt bra resesida.. finns massa olika paketresor och "jorden runt resor".. Vill så gärna åka nästa höst :)

Jag pratar med min bror också, han sa precis att vi inte kan komma ner till Lund.. fy vad tråkigt :( Hade så gärna velat det.
Men men , han har som sagt otroligt mycket att plugga & de e ju tråkigt om vi förstör för honom typ ;)haha ..
Men det är som tur inte så långt kvar till jul då båda mina bröder kommer hem. Det kommer bli så mysigt! :)
Älskar verkligen julen. Längtar så himla mycket tills man får sätta upp alla julsaker. Tomtar, juldukar, gardiner, julgran och allting annat... Karro, Jessica & jag skall även ha en bakdag.. undra när den blir av ;)
Vi får ta tag i det dära nu ! :D haha ..

Nu ska jag gå och städa lite granna . Fast först blir det nog en god fika.. Kaffe, Pepparkakor och något annat gottigt kanske :) Vet inte riktigt vad som finns i  skafferiet, men något ska jag nog hitta. Föresten så ska jag bli duktigare på att inte äta godis . visst kommer jag äta, det kan jag inte leva utan. Men skall försöka att inte äta så mycket på jobbet. Har lyckats rätt bra flera dagar nu .. så jag skall föröka hålla i det också ! :)


Igår var en sjukt seg kväll på jobbet. Tiden stod nästan stilla kändes det som .
Vi gjorde allting som man kunde göra och ändå var klockan bara 22.00..
Då var det två timmar kvar.. Helt sjukt dött är det ibland på jobbet nu också.
Som igår tillexempel. Det kom in en kund 23.08 , nästa kund som kom in
kom 23.58, det är ju för fan 50 MINUTER, HELT SJUKT ...

Oh, jag är så himla glad över Thailand så jag dör.
FATTA, FYRA VECKOR !!!
<3<3<3<3


Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0