Glömde en sak.

Glömde att säga några saker..
Några saker som kanske vart dumma..
Jag vill bara säga att Niklas är en underbar person
Alla dumma saker som jag skrivit om honom har jag inte menat
Jag har skrivit de sakerna bara för jag vart ledsen och lite besviken ibland..
Men jag har verkligen inte menat det . Hur ska man kunna vara arg på någon
man älskat så? :)
Nej, ingen får tro att han är en dålig person eller något ..
Han är helt enkelt underbar, världens bästa vän ! :)

En sak till...
Köpte världens sötaste saker till Linnea igår på ullared :)
hihi, ska skicka dom till henne nu, ska bara gå o göra iordning det ;)
det blev . Hello Kitty "kortspel" och Hello Kitty målarbok..
Hon älskar hello kitty nämligen ! :D


Kommentarer
Namn: Anonym

naw va sött :)

2008-11-10 @ 15:13:35
Namn: Anonym

vem?

2008-11-11 @ 11:39:58

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0