Jobbjobbjobb

Ojoj vad jag håller på att jobba hela tiden.. varje kväll nästan har det blivit det sista..
Riktigt skönt att jag slapp jobba ikväll också.. hade inte orkat det.
Man behöver verkligen en ledig kväll i veckan...
Så idag träffade jag min favorit Karro och Jessica.
Vi drog in till stan och kolla lite och sen tog vi en lång och
efterlängtad fika . Började planera lite inför nyår.. tokiga som vi är xD hihi
Fick köpt ett pannband som är as mysigt, billabong... Sen en guldklocka..
Som jag fick lite rabatt på eftersom jag hade ett rabattkort ! :)

Nu lagar jag och pappsen lite mat. skönt att kunna ta det lungt hemma..
Sen ikväll blir det träning och efter det ska jag nog se på en film .
sjukt längesen jag såg på film !! :O


Snälla.. Sluta tyck synd om er själva!!
Det är så otroooligt jobbigt för alla andra när man tycker synd om sig själv!
Ryck upp er o ta tag i det ni mår dåligt för istället..
Palla sådanna...


Ha en trevlig kväll, för det ska jag .
A .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0