Köksdag ! :)

Oj, nu har jag inte skrivit på länge.. vil, men känner verkligen att jag inte har någon tid just nu..
Får ta o skriva lite längre imorgon tror jag ! :) Har mkt o berätta.. om jag miinns rätt ;)

Nu lagar jag pannkakor iaf ! :D ska bli gott att äta nu innan jobbet .
Förut gjorde bakade ja kärleksmums ! :D så sjukt gott... Tänkte ha med dom att bjuda
på på jobbet, så himla gott med lite kaka till efträtt efter maten.. så vi får hoppas att
dom blir uppskattade ;) hihi ..
Förövrigt är det slappdag. Mamma är sjuk så jag håller henne sällskap...
Ska snart åka till jobbet nu . Börjar 4 idag igen, och jobba med Favorit Emma ska
bli lika roligt som alltid ! :D :D hihi ..
Hoppas någon rolig kommer in .

Nej , nu bränns pannkakorna !!
HA det så bra !

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0