Lite allt...

Nu är redan denna veckan över också..
veckorna går så himla fort nu för tiden, vart tar dom vägen??
I onsdags på dagen var jag med karro. Var ute o gick och sen
lagade hon mat till oss.. sen far båda iväg till våra jobb :p :)

I torsdags var jag med Thorbjörnsson hela dagen ! :)
Vi fikade, var en sväng hos honom, han åt lite middag
och sen gick vi runt o pratade o sånt :)
Sen på kvällen var det dags för dubbelträning , men eftersom
jag har en fruktansvärd hosta, så är det blev inte så mkt
träning för mig.. var med lite då o då .. Hade snack med min
tränare om nästa sesång och allt sådant också i fotbollen..
får se hur jag skall göra , har inte bestämt mig om något än..
Han vill ge mig kontrakt iår igen, men jag vet inte riktigt.. får se :p
På teamträningen efter var de as kul , vi cowboys i våra snygga kläder ;)
hihi.. Och Christoffer, lätt den snyggaste outfiten ;D haha !
Det är en sådan frihet att bara sväva fram över isen, love it <3

Sen i fredags jobbade jag kväll, så på dagen gjorde jag inet så mkt,
försökte träna på vår maskin nere i källaren, men efter typ
5 minuter dog jag av hostattack, så fick ta de lite lungt :p

Igår var en mycket bra och rolig dag! :D
Först åkte jag in till stan för o träffa min bror. .
Vi gick runt o kollade, köpte spel till singstar. 
Han köpte tre cd skivor o jag den nya ABBA :D
kommer bli grymt kul o sjunga den ;)
Sen fikade vi , mysigt att prata av sig med dig .
Sen när jag kom hem blev det till att göra sig iordning, vi hade nämligen årsfest
med fotbollen igårkväll . Jag hade min älskade lila volangklänning
med mina snygga höga skor...:D
Kvällen blev mycket lyckad .
Den började med förfest hos Anna..
Sen blev det Hotell Halland, buffé , prisutdelning och dans till liveband  .
Sen drog vi ut till mingel, men det sög . så då blev det tjöt o sen hemgång ..
Bilder kommer att komma från kvällen kan jag garantera ! :)

På hemvägen ringde jag Johan, sorry om jag väckte dig..
men jag kände att vi behövde prata och du kände nog samma ..
Jag kan inte be mer än 1000 gånger om förlåtelse för att jag
sårar dig, men det är så svårt. När jag inte pratar med dig saknar jag
dig, men när jag väl ska träffa dig så vill jag typ det inte ..
men igår när vi pratade i telefon hade jag verkligen saknat det .
Det blir inte lättare av att du inte vill ses nu på ett tag .. :(
Jag vet och förstår dig verkligen hur det känns och jag förstår
att du inte vill se mig för att inte få mer känslor för mig ..
men det kommer bli svårt. för du är världens underbaraste och
jag vill så gärna träffa dig .. men som sagt.. som kompis .
och det vill ju inte du :/:(
Men man kan inte rå för sina känslor.. allting som hände mellan
oss kanske gick ltie för fort , vi skulle nog lugnat ner oss .. :)
Men hoppas det blir bra tillslut och att jag kommer finna vad jag
känner för dig ! :)

Nu har jag slappdag .. vaknade halv 12 :O har kollat på idol
och nu ser jag på stjärnor på is..
har tråkigt :(

"nisse är snygg" :$ hihiih ! :D :D
A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0