Livet är orättvist :'(

Ibland blir man ju så jävla trött o ledsen på mycket..
Livet är så jävla orättvist så det finns inte . Varför kan inte
de onda människorna få veta att de sak dö .. istället
för de människor som är normala, älskvärda av alla
och helt underbar som person?? :/ Fan Moa, så ledsen :(
You know i allways will be here for you <3
Att veta att någon kommer gå bort inom en viss tid är aldrig
lätt.. jag tänker o tänker o tänker på er och hoppas verkligen
att ett mirakel kommer att ske , för dom finns faktiskt.
Och snälla.. hjälp till nu, när dom behöver det som mest !!
Cancer är den cpigaste sjukdomen i världen.. för
man vet ingenting om den typ.. allting kan ske :'(

I alla fall.. Thailand kommer bli helt ändrat nu . Moa och jag
skall avboka resan... men jag hoppas innerligt att jag på
något sätt kan lösa det ändå så att jag kan åka med Karro och Jessica.
Vill verkligen... men ibland händer saker man inte kan göra
något åt och då får man faktiskt vara förstående och se det
positivt iställt. :) Hoppas det löser sig !! Var ju på resia idag och
det verkar bra iaf ! :)

Nog pratat om allting tråkigt.
Inatt  blev det inte många timmars sömn..
Pratade med Johan i tele igår och det kändes väldigt skönt ! :)
Sen efter det kunde jag inte somna.. fast jag visste att jag
skulle upp halv 5 för att jag skulle börja jobbet 05.30 :O:O
Shiiit, det är sjukt tidigt. Men det känns bra. Nu har fått
öppna första gången, med Lena då självklart...
Och sen ska vi vara två en gång till och i december ska jag
börja öppna själv ! :D men sjukt trött är jag nu eftersom jag
inte sovit någonting...Men men.. och imorgon får jag inte
heller sova då börjar jag 8 ;) får ta det på fredag istället ..
Men det är skönt att få jobba dagtid ! :)

Ohh, jag längtar tills fredag.. Har alltid så
roligt med mina arbetskamrater , så det
kommer nog bli sjukt roligt !! :D:D

På söndag är det även uppvisning ! :D kom och kolla vetja  !
                      KUNGSBACKA ISHALL 19.30



A.



Du får inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål.
Du får inte ha mig som en dröm när jag vill vara din verklighet
Du får inte säga att du hoppas om du inte tror att du vet.
Du får samla dina tankar så att två stjälar kan få ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0