Natt.

Hemkommen från jobbet för drygt en timma sedan.
Har legat o kollat runt o pratat med Sofia älsk <3
Precis när jag skulle stänga av loggade min underbara dansk in..
så nu pratar jag med honom o vill inte logga ut. :) thii.. Han e underbar.

Jag har jätte ont i min mun, har typ någon inflammation av en popcornbit
som jag åt igår som vägrar att försvinna, hatar det :O haha .. ontontont .

Imorgon blir det mys, kanske scrap och singstar hos Sofia och sen blir det jobb för min del hela kvällen :(
Så kom o sej hej om ni har vägarna förbi innan krogen;) :)


Läääääääntar så sjukt mkt tills julen.. Då alla ljusen brinner, advensljusstakar o stjärnor, lucia, tomtar och julgardiner, doften av nybakta pepparkakor o lussebullar.. och grädden på moset. hela familjen tillsammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0