On Stage

Fredagen var faktiskt riktigt trevlig. Som sagt så var det ju afterwork med mitt kära jobb
på PetterNiklas , där jag åt en gosig räkmacka och så blev det lite drinkar o så ! :)
Sen begav vi oss till tåget och åkte in till Skandinavium . Där blev det ännu en cider
innan det var dags att gå in. skit fint var det faktiskt där inne !!! :D Sen började allting
och det var jätte trevligt, emma och jag var sååå danssugna, men tyvärr kunde
vi inte med att ställa oss upp vid våra sittplatser o dansa xD haha.. Det var faktiskt
överförväntan hela uppträdandet o grejer. Det var både underhållning av Babben Larssen
och sen även mycket musik , av bla. Magnus Karlsson, Charlotte Perelli, Anna Salihn, Jive,
Hanna någon från danmark... och sen bröderna Olsén ! :) Skit kul var det. dom sjöng
rock, schlager, michael jacksson o även madonna låtar ! :)

På hemvägen missade vi tåget , eller rättare sagt, vi förstog att vi inte skulle hinna med det,
så vi begav oss till Gothia Tower o skulle till Pianobaren, men det var fler som tänkte som
oss och därför var det sjukt mkt folk där. Så istället för att sitta på en äcklig perrong vid
Liseberg satte vi oss i mjuka sköna soffor.. och då började det..:D :D
Kändis efter kändis gick förbi.. haham hur kul som helst var det. Jag o Emma blev helt
extas !! :D Vi såg verkligen alla o shit vad Anna Sahlin var kort :O det trodde jag inte ;)

Sen fanns det en jävla massa andra snyggingar där också  , helt sjukt . Dit MÅSTE jag
gå någongång ! :D hihi ..

Nu har jag precis kommit hem från jobbet . Som alltid var det mysigt att jobba.
Tycker om mitt jobb riktigt mycket nu faktiskt . För det mesta iaf. 
Har dom bästa jobbkamraterna också ! :D Emma & Jag har gått o blivit Homies ;)

Jag måste berätta en as rolig grej..
Iaf vad jag tycker !! :D
LALALA och Rasmus, mina kära danska vänner
som jag & Moa träffade i Kroatien förra sommaren
ska flytta till SVERIGE !! :D:D TILL MALMÖÖ !!
FAAAN VAD JAG LÄNGTAR ! Jag saknar min pojk så mkt ..
Fast vi träffade dom i alla fall i slutet av sommaren då vi
var i Köpenhamn.. men ändå.. Det är så himla roligt
att vi fortfarande är kompisar med dom fast dom bor utanför
köpenhamn och att vi bara träffade dom under en semester.
Sjukt roligt faktiskt ! :D jag läntar tills sommaren, då ni kommer hit ! <3

Nu skall jag strax stänga ner och sova. Är lite trötter.. :)
Imorgon skall jag träffa min käre bror. :)
Alltid lika mysigt <3
Läntar så mycket till den 5 december då jag och
Thomas ska åka ner och hälsa på Daniel hela
helgen, kommer bli så roligt !! :D Har inte träffat
Daniel sen i sommras :(:( tråååkigt . <3

Neeej , nu får jag nog sluta babbla tror jag ..
Har ju ingen att prata med längre på kvällarna
eftersom DU inte vill det längre ! :/
blir faktiskt själv lite förbannad på dig .
Varför ska du försöka vara så cool?
Du kan ju inte komma över mig lättare för
att låssas att du skiter i mig .. eller? :S
Saknar dig iaf ... :/ Men vet inte på viket sätt..
Imon får jag träffa dig iaf :D på Uppvisningen.
Du har lovat o komma & jag hoppas inte du sviker :(


Pussilussa & Nattiluvan.

A.

 
                                I MISS HIM


                                   Jag saknar min egen hästens säng !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0