Orka.

Nej, jag skiter helt enkelt i den nya bloggen.
Den var alldeles för komplicerad för mig.. haha..
så duktig är jag inte med design o såndant . ;)

Ja.. som sagt lär detta bli ett ganska långt inlägg. Det har hänt en del roliga saker .
I söndags åkte vi på Spirits uppvisning.. vi var cowboys ;) Det var faktiskt roligt och man märkte att publiken också tyckte om det, dom klappade med som galningar ;) haha.. det är så skönt och man känner sig så himla fri när man bara går ut o åker gärnet o har roligt. För det är sjukt skojj !!! Är fortfarande ledsen över att jag slutade.. ångrar mig så sjukt mkt :( men men ..

Efter uppvisningen åkte jag hem till Sofia, där tittade vi på uppvisningen eftersom hennes mamma hade filmat :) Riktigt roligt.. sen började hon rulla upp hela mitt hår på spolar, vilket tog sin lilla tid.. och därför bestämde vi oss för att jag skulle sova där . Och det var sjukt jobbigt att sova med massa spolar i hela huvudet och det gjorde jätte ont också :/ Men men.. ska man vara fin får man väl lida pin ;) Så i måndags gick jag & Sofia upp tidigt för att börja med hennes projektarbete !: )
Vi hann med jätte mycket, hela 3½ teman. Ängel, Clown, Polis och även Moulin Rouge. :) Ängel var så rolig att göra.. satt i den lilla snön som fanns med jätte fin klänning & änglavingar o gloria :)
Så nu är det bara för Sofia att scrappa ihop hela projektet , kommer bli superbra tror jag. Jag skall få alla bilder på en CD. Kan vara roligt att ha + att då kan jag ta fram lite fina bilder o lägga ut o visa. Ska även göra ett eget album med flera av bilderna ! :)

I tisdags och onsdags jobbade jag kväll.. så därför missade jag träningen i tisdags och har inte orkat träna själv. UCH!
Jag mår så himla dåligt & får sån ångest när jag inte tränar själv.. men ibland har man helt enkelt inte orken till det..
Men uch.. känner mig så himla typ.. äcklig när jag inte tränar o de e hemskt. Jag älskar min kropp och vill inte gå upp vi vikt, fast jag vet att inte det skulle skada ;) men men.. ändå ;) haha ..

Igår var jag ledig helt ! :) Först åkte jag hem till Sofia och vi började skriva ut bilder på alla teman och sen satte vi oss och började scrappa. Vi hann inte så mkt, men Sofia gjorde ängel, as bra blev den ! :D jag satt mest som moraliskt stöd o tjötade ;) hahaha !:D Sen åkte vi till kungsmässan och träffade Catte. Jag & Hon gick till underbara Linnéas & tog en efterlängtad fika. jätte mysigt var det :) Sen gick jag till kicks för o köpa den dunderbra nya mascaran, som går på reklam på tv... Den där från Loréal, får hoppad att den är bra nu också ! :D Seen, ÄNTLIIIGEN så hittade jag paletten med 48 ögonskuggor som jag letat efter så länge. Jag vet att det inte är det bästa märket (Viva la diva) , men kände ändå att det kunde vara roligt att ha så många ögonskuggor !:D as fina är dom ;) hihi.. ! :D Sen åkte jag hem. då blev det middag och sedan dubbelträning och sen hem o se på film med mamma ! :)

Idag har jag gjort en spelkurs om svenska spel på datorn.. nu ser jag på Mamma Mia ( filmen ) Den är såå himla bra ! :)
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till jobbet klokan fyra... Ska jobba både ivkäll och imorgon kväll, det suger stenhårt.. :/ men men..

Alla saker från dig är nu borta från mitt rum, mitt liv . Förutom en sak, en sak som inte kan vara utan.. Det var så himla gulligt när jag fick det..och det är ju inte direkt så att jag tänker på dig varje gång jag gosar med den.. faktiskt inte. MEn jag kan helt enkelt inte lägga bort den.. min kära tvättbjörn.. Det går bara inte , den är så himla underbar.. ! :)
Du börjar sakta försvinna ur mitt liv.. men jag vill inte det. Det känns Verkligen som att du inte vill ha något med mig att göra. Ska vi inte ens kunna vara vänner längre? Du har inte sagt ett ord till mig på två månader.. :( Det är så tråkigt när det blir såhär . Ett år har vi delat, ett underbart år tillsamans & nu ska vi inte ens kunna prata?

Jag satt o raderade massa mejl förut.. då hittade jag ett  från dig som är så himla sött :

A ldrig trodde jag att jag skulle kunna bli tillsammans med just dig, du som har allt, du som inte
N ågon på hela jorden kan konkurrera ut. När jag först såg dig var det som om att
N ågonting ryckte i mig, det var som om att jag visste att det var något speciellt med just dig.
I den situationen brydde jag mig inte så mycket om det, men tiden kom då jag inte
K unde sluta tänka på dig. Gång på gång kom man på sig själv, sittandes i skolan, tänkandes på
A bsolut ingenting annat än just dig. Var det kärlek? I tanken av dig började magen dansa, den liksom,


G ungade fram och tillbaka, jag kan lova att det var fjärilarna som var där. Det gick inte att
U ndvika att tankarna flög omkring om just dig. Nu i efterhand är man glad över att man inte gav
S ig i första stunden. men jag var enveten, jag visste vad det var som jag ville ha, och jag
T änkte inte ge mig förrän jag fick det. –Din kärlek.
A ldrig trodde jag att jag skulle kunna bli tillsammans med just dig, men det blev jag.
F an vad glad jag blev, efter första kyssen var det som om fjärilarnas
S amba förvandlades till den vildaste dans du kan tänka dig!
S omliga har inte så svårt för att förklara känslor, men i detta fall har ja verkligen det.
O rden som jag nu tänker ge dig vill jag att du alltid ska ha i ditt bakhuvud, genom svåra tider såsom roliga.
N iklas älskar dig. ♥








För att snart är äntligen julen här <3
A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0