Sjukling :(

Igår var en rolig dag. Vi (Jessica, Karro och jag) Började vår lilla roadtripp till
Ljung vid halv 3 , trevlig liten bilfärd.. Måste säga att Anna-Maria ringde mig,
skönt att prata med henne, hade saknat det .. : ) Jaja, sen kom vi hem till
Edvig, då vi var hungriga och fick god taccogratäng som hans mamma gjort.
Efter det var jag och Jessica otrooligt sega och jag var skit trött verkligen,
var inte sugen på att dra ut , men Karro peppade oss och gav oss liv ;)
Sen satt vi (Jag, Jessica, Karro, Vildane (edvigs syster) och hennes kompis
Johanna) och kollade på idol samtidigt som vi förfestade.. Shit vad vi är
sådana som bedömmer mäniskor ;D haha.. ännu roligare när man tänker
på det fakitskt ;) oh, jag är fortfarande helt kär i Kevin!!! :D::D HAN ÄR GRYM
Synd att han har flickvän xD HAHA :D Nej, men ärligt så tycker jag att han,
Anna och Allice ska vara dom tre sista kvar !:)

Vid halv 11 drog vi till Borås, Edvig körde oss i halkan :) Vi drog till Swing
och eftersom vi aldrig vart där, hade vi inga förväntningar och hoppades
bara att det skulle bli rooligt och så ! :) I början var det lungt, satt och cillade på
en drink och så, då kom (enligt oss) "BRATZ", tööööntar helt enkelt. dom
var så fjantiga och såg ut som jag vet inte vad.. haha...
Sen drog vi ner till dansgolvet för o bli av med dem, självklart följer
de efter oss och älcklar sig på oss... På dansgolvet la vi märke till en sak
ursäkta att jag säger detta, vissa kanske blir arga nu, men det var så sjukt
mycket utländska där och ALLA , nästan i alla fall var så sliskiga och äckliga!!
Dom drog upp våra klänningar, klämde oss på häcken och gnuggade sin kuk
mot en, det är så discusting :O till slut blev jag så arg så jag  vände mig om och
knäade honom mellan bena ! Det kanske låter gaalet, men jag var så arg och det
kändes så jävla gött att "ge igen" haha ! :) Sen höl jga på o smälla till en också,
men karro och jessica hindrade mig ;)

Förutom allt detta , så var CROSSFIRE (dom som sjunger lady) jätte bra och
även den vanliga musiken bra... Men aldrig mer Borås, fy fan.

I alla fall.. idag när vi åkte hem hade jag lite ont i halsen o var så jväla trött ...
Visste inte om jag skulle orka gå på Halloweenfesten som vi skulle på ikväll
men jag gick i alla fall hem och sov på saken . Jag mådde verkligen inte bra
och sa för en gångs skull nej. jag vet att jag gjrode dig ledsen, men min egen
kropp måste jag låta prata.. Jag hade bara haft otroligt tråkigt och varit trött om jag
hängt med .. kände att detta var det rätta . :)

Nu har jag istället haft en mysig hemmakväll helt ensam.. Jag hoppas att
mamma och pappa kommre hem snart, vill inte vara ensam längre..
Har haft Tv-kväll, sett på en film, skit roligt men kommer inte ihåg
vad den hette.. sen Stjärnor på Is - Tack gode gud ( sååå kul!) - sing a long -
och nu ser jag på the grudge, ett under att jag vågar kolla själv :O

Men ska strax lägga mig , mår as illa och har huvudvärk som piskar.. :(

Ha en bra kväll
A.


No hope, no love no glory ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0