Trala.

Nu sitter jag och har precis kollat tre avsnitt av andra avenyn..
Tycker att det är riktigt bra just nu.. fast att det är en B-serie ;)
Men om man väl börjat kolla, kan man inte sluta ;)
Ska strax gå och byta sängkläder, skriva lönelapp, göra mig iordning,
äta och sen åka till jobbet. :) Vi kommer att ha grymt mycket att göra
ikväll på jobbet :O Imorgon kommer nämligen några inspektörer
som ska kolla så det är frächt o allt sånt.. så ikväll blir det
STÄDA STÄDA O STÄDA .. haha, mina favvosysslor ;);) haha!

Igår var en riktigt trevlig dag :) När jag vaknade frågade mamma och pappa
om jag ville hänga med på "gåsjakten" , som var någon tipspromenad i
Lindome och eftersom det var jätte fint väder sa jag självklart ja ! :)
Vi var ute i ca 2.5 timma och gick och det var riktigt mysigt faktiskt.
Sen tog jag det lungt hemma, åkte och lämnade hyrfilmer och åkte bort
till gården för att städa en snabbis.. sen ringde Karro och vi bestämde
oss för att gå på bio, High School Musical 3 !! :D Sjuukt bra var den !
jag satt o rös as mycket, så himla bra ! och shiiiiit va Zac är snygg ;)

Johan var också med på bion och när den var slut tänkte jag och Karro åka
hem till henne och så, men då ringde Johan på direkten o frågade
om vi ville hänga med hem till Martin o spela Buzz, så då gjorde vi det:)
Sebbe var också med.. och måste säga att jag o Karro inte kom sist varje gång
iaf :D haha, fan va kul vi hade iaf :) Sen blev det McDonals och sen hemfärd.
Kvällen var riktigt trevlig och man har alltid skoj med dom pojkarna och Karro <3

Nä, nu ska jag inte sitta här längre.. måste börja städa :O


Läängtar så till julen, då man kan sitta och mysa på morgonen med julkalendern,
komma hem på kvällen och tända alla adventsljusstakar, stjärnor och levande ljus..
Då man har pysseldag och bakar julgodis och knäck och dagarna innan jul, då man
tar in granen och klär den.. ohhh, ge mig julen! I love it !! <3



A.

Kommentarer
Namn: angelica

ja, lite kan man säga. : )

2008-11-03 @ 22:05:43
URL: http://gisslanderangelica.blogg.se/
Namn: karro

jaa vi hade trevligt;) haha aa jag längtar med till julen, så mysigt!!! :D

2008-11-04 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0