Veckan som gått .

Tiden går så sjukt fort.. nu är det redan helg igen och hela veckan
har bara runnit förbi ...
Det känns som jag bara hunnit jobba och träna denna veckan
och jag har inte hunnit med något annat... Men allt har gått
bra och det är så sjööönt att fotbollen satt igång igen ! :)
Igår var jag och mamma i ullared, en riktig heldag där ! :)
Vi hade skitkul och köpte massa saker.. fast som det
alltid känns när man kommer hem, kändes det denna gången
också... att man inte köpt något ;) haha ..

När jag kom hem igår kväll kom Karro hit.. det blev självklart idol och myskväll !! :)
Sen kom även malin en stund för o säga hejdå .. hon åker till Thailand idag :O
ohhhh, jag läääängtar så jävla mycket tills vi ska åka dit!! :D Bara 2.5 månad kvar nu!!!

Efter en efterlängtad sovmorgon sitter jag här o tråkar..
Börjar jobba kl. 4 och det är sådan meningslös tid...
finns inget o göra :( tråååk att jobba lördagkväll ! :O uch ! ..

Nu kommer farmor o farfar ! :) Ha det gött !

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0