090417

Gårdagen började med att sofia och jag åkte in till stan. Där gick vvi runt och kikade lite och jag köpte en svart body till imorgon på festen och en annan söt tunika! :) Sen kom ice och vi satte oss och fikade på uteserverigen i det
härliga vårvädret! Fan vad dett är underbart, nästan bättre än sommaren.. fast ändå inte ;) haha! Hon fick då 2 av sina presenter, smycken och jag hoppas hon blev glad för dom :) Idag väntar ännu en present ! haha ! :D Det bästa fick bli till sist ;)

Efter ett tag begav vi oss hemåt eftersom jag  började jobba kl 4.
Kvällen gick fort o vi hade sköj emmi o jag. :)

Vaknade upp till underbart väder idag!
Har suttit ute i solen hela dagen och bara myst.
Jag ahr haft så myckt omkring mig nu ett tag så
det var riktigt skönt att barasitta hemma och slappa!

Nu ska jag snart iväg, ska bli skoj! :)

Herrarna i KIF har seriepremiär idag också , mot ullared !!
hade velat se matchen , men missar tyvärr den :/

imorgon kommer bli en grymt skoj dag!! Först ska jag hem till sofia och hjälpa till med plockmaten inför kvällen, sen har vi seriepremiär borta mot valinge klockan 3, FAN va vi ska spöööa dom !! är grymt taggad!! Sen blir det att skynda som aldrig förr hem för att göra mig iordning o allt sånt och sen åka till sofias fest och hjälpa till det sista innan alla gästerna kommer. Vi blir runt 30 stycken , kommer bli grymt kul med mat, lekar, dans mm .. ! :)

Ha en riktigt härligt fredagskväll nu !


en bild från London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0