2 matcher på 2 dagar .

Yepp , 2 matcher på 2 dagar som har varit väldigt roliga :)

Igår var det DM mot tölö , dom ligger ju i div 1 , så vi visste att det skulle bli en sjuk jobbig match cch att dom antalgigen skulle vinna, men vi höll emot grymt bra och spelade verkligen som ett lag och i halvlek stod det fortfarande 0-0 , men sen tappade vi ett tag , resultatet blev tillslut 3-0 till dom ,men vi var as nöjda med vår insats iaf :) Det trodde dom aldrig att vi skulle stå emot ;)
 
Idag har det vart en härlig dag. Åkte till sofia i förmiddags , vi gick ut och fotograferade en stund , tog massa fina kort! :) Sen åkte jag hem , lagade mat och åkte iväg för att spela match med B-laget. Hemma mot Norvalla . Vann med 4-0 , en seg start, men sen kom vi igång! :) MEN FAN VAD JAG SÖG !! jag hatar att folk säger till en att man var as bra när man inte var det!! Gjorde iof 2 mål ,men borde gjort typ 10 , missade as mycket.. :/ men men .. längtar till matchen på söndag igen . då jävlar! :)

Nu sitter jag här, är as trött.. men jag kan typ inte sova såhär tiidgt.. har kommit in i en dålig vana .. Men är som tur ledig imorgon också, sen blir det en tuff helg.. jobbar 11-18 fredag, 8-16 på lördag och 9-16 på söndag .. segt.


Ska grilla i helgen också, ska bli grymt mysigt!
På fredag blir det grill med familjen och lördag med
vännerna ! :) Mysmys , älskar grillning <3

Nu ska jag fortsätta kolla tv .
Kiss and hugs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0