Dåligt bloggnade.

Glad påsk på er allihopa!

Det finns en del att skriva om,men jag har verkligen inte orkat och haft tid...

London, utgång, min påskhelg, sofias 20 års dag!! DEN E SNAAAART !! , nervositet och magen som bara vill vika sig dubbel för att jag är så rädd att göra något feeel eller något annat som vi inte ska skriva här ..

Men som sagt.. bloggar kommer jag nog att göra på tisdag,
har fullt upp imorgon med match och jobb!!

Äh fan.. jag är egentligen as sugen på o blogga nu faktiskt.. men jag måste komma i säng ,. klcokan är ju nästan 1 nu på natten. Jag tycker det är så sjukt svårt bara att få fram mina känslor om det jag vill skriva om . egentligen är det inte så noga, inga som läser min blogg ändå typ xD haha.. men det är jobbigt att ha massa inom sig, bättre att få ut det. Det är en sak som tynger mig så fruktansvärt mycket och jag är så jävla nervös så jag dör . men jag ska klara det och jag har fått lite tips av sofia idag på jobbet om hur jag ska ta mig ignom det. Kan inte säga mer , då skulle allt o alla förstå .

Godnatt på er snyggingar nu .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0