Dötrött!

Dagen har varit härlig. Jobbade 11-18 , åkte och handlade lite mat och åkte sen hem. Pappa stod vid grillen, mamma gjorde potatisgratäng och jag började med tsatzikin. Det var första gången jag provade på att göra den och den blev verkligen AS god !! :D jag är nog en stjärna i köket ändå ;) Sen hade vi en mysig middag med ett glas vin till .
Innan så ska det låta började ringde jag hem till familjen bloom , för jag hade 4 missade samtal . Pratade massa med jörgen den godingen . Haha, men det var pontus som hade ringt som en galning. Ringde upp honom på mobilen för han var tydligen i anneberg. Så han och hans kompisar bestämde sig för att komma för att hälsa på gamla mig ;) hihi. Han är så goooooo!!! Kul att se plutten ;) Sen blev det så ska det låta och sen singing bee.

En rikigt myskväll med mamma och pappa helt enkelt! :)
Nu måste jag strax hoppa i säng, börjar jobba kl.8 imon bitti,
sen bär det direkt av till "gamla ullevi" där vi ska kolla Sverige - Brasilien,
sen drar vi hem till mig och grillar och chillar! härlig lördag!

Ha en bra helg.

Kiss and hugs


Summer feelings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0