Firande idag också !

Nu kan jag äntligen berätta vad jag haft för mig hela dagen!!
Kunde inte skriva något här, för det har varit en hemlighet för sofia , födelsedagsbarnet ;)

Hela dagen, då menar jag verkligen HELA DAGEN, satt jag ute på altanen i solen och gjorde ett kollage till sofia, med bilder på oss två . Blev faktiskt bra om man tänker på att det inte direkt var värsta planerat av mig ;)
Sen gjorde jag mig iordning vid 4 tiden och vid 6 åkte jag på kalas till henne . Hon visste inte att jag skulle komma, så det blev en liten överraskning för henne, som hon blev väldigt chockad o glad över !:D väldigt trevligt kalas med god mat och massa tårta, släktkalas var det för er som inteförstod det ...

kom hem vid halv 11 kanske och satte mig och la in musik inför imorgon kväll ..
Sen såg jag att filmen The beach , som utspelar sig på maya bay i thailand där vi var gick på tv.. :) Så sitter och sneglar på den nu medans jag lagt in massa bilder från både london och träningslägret i danmark på facebook , gå gärna in o kika där om ni är nyyfikna ;)

Nu ska jag kolla klart filmen o sen sova .Big day tomorrow :)









Kommentarer
Namn: Sofia heter jag.

bäst bäst bäst har jag på hjärtat !

2009-04-18 @ 02:44:38
URL: http://newlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0