Helgen som vart .

Har varit en lyckad , men rätt stressig helg .. eller i alla fall lördag!
Det började med att jag gick upp rätt tidigt, åt en mysig och god frukost med mamma och pappa och sen körde dom mig till sofia vid halv 11 snåret. Vi gjorde iordningen en lek och fixade lite det sista och jag började hjälpa sofia med hennes "mask" hon hade på sig :) Sen vid kvart i ett körde hon mig till samlingen till min match och "vi" ,laget åkte vidare ner mot valinge för att spela vår första seriematch.

Det började med en grymt bra uppvärmning och vi var as taggade.. matchen startade med en grymt dålig start och vi kom inte riktigt in i matchen.. dom gjorde 1-0 ... vi gjorde 1-1.... och så stod det still i hela andra halvlek med många skott o målchanser från deras sida och betydligt mindre från våran sida.. med en kvart kvar tände vi till som fan !! Med ett snyggt framspel från mig gjorde anna 2-1 och när det bara var ca en minut kvar satte även jag bollen i mål.. matchen slutade med vinst 3-1 till oss efter en jävligt svag insats. MEN SÅ JÄVLA GÖTT ATT VIIIINNA !!! :D:D:D Den känslan är ju sjuk!!

Sen var det att skynda mig allt vad jag hade för att åka hemåt. pappa körde i iiiiilfart hem och jag började göra mig iordning inför sofias 20 års fest på direkten. EFtersom det var glitter & glamour så blev det silvrig glittersminkning med en glitterkjol och svart body. svarta pumps och ett svart diadem.me Like my outfit! :)
Kvällen var riktigt rolig!:) Det blev välkomstdrink, plockmat, lekar och dans . Även en hel del prat med niklas och tolle.. trevligt eftersom man aldrig pratar så mkt med dom annars. :) Ice, norre, kigge och oscar var även där , as kul att se dom pojkarna !! :) dom är så himla skööna ! :) Kvällen började gå mot sitt slut och jag tog tåget hemåt .
 
Söndagen var en otrooligt slapp dag. fikade med karro en stund på kungsmässan och gjorde ett BRA KAP! :D Hade kollat på den t-skirten innan,men inte orkat köpa den , kostade 200 och när jag kollade på den då, så kostade den bara 49 ;D yeees ! sikket kap xD hah .. Sen åkte jag direkt till jobbet..

Gårdagen var nästan likadan, fast jag tog det baral ungt hemma.. städade lite och glodde film.  sen blev det jobb hela kvällen.. är helt död faktiskt, men vet inte riktigt varför :/

Lite bilder från i lördags :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0