Paackning !

Hela morgonen har jag spenderat med att packa ..
Det är svårare att packa till träningsläger än till att åka iväg vanligt tyckter jag
Ska ju till Danmark imorgon tills söndag med fotbollen & fan
vad skoj vi ska ha ! Kommer bli as gött med massa träning , mys, lekar mm .

Skulle egentligen fika med henke klockan 2 , men han ringde nu o frågade
om vi kunde ses kl 1 , så nu blir det lite hurry hurry . måste göra mig iordning
och fixa den sista packningen o sen ska jag ju direkt till jobbet sen också ;)

Men vi hörs väl på söndag kväll då bloggen .
Om jag inte är alltför trött ..

En sak till , DANIEL KOMMER HEM PÅ SÖNDAG !! :D:D:D
oh ,vad jag längtar !! Oh, vad jag längtar till LONDON !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0