Träningsläger i Danmark!

Fan vilken sjuk helg vi haft brudar!

Torsdag:

Samling klockan 6 på morgonen för att åka till färjan. Det var rätt sega 3 och en halv timma, men tillslut var vi utomlands , om man nu kan kalla det det ;) Sen tog det ca 3 timmar att åka för att komma till spajld. Dock följe min och jensines bil inte vägbeskrivningen utan åkte efter hennes gps, som visade världens omväg xD haha , så vi körde av först o kom fram sist ;) men de var sköj ändå . Vid 4 på eftemiddagen var det dags för första träningen, på GRÄS! lovley,  gud vad det var hälrigt att vara ute på gräset igen ! :) Efter det blev det middag och sen fri kväll , då vi spela kort o gjrode allt möjligt :p

Fredag:
Gick upp kvart i 8 , för att käka en god frukost, sen var det träning 9.30 och därefter stekte vi i solen, sjukt  varmt var det idag! Vid 12 var det lunch och sen var det träning för oss i a-laget och b-laget spelade match.. dom förlorade tyvärr, men det var gött att sitta i solen i bara sporttopp o kolla på matchen! :D snacka om att det kändes som sommar! Sen var det middag och kvällen var "ledarnas kväll" Vi körde lekar och "norsk kareoke" senare på kvällen badade vi i simhallen som var gratis för oss , men när vi skulle byta om och dushca, var alla våra kläder borta, haha, vad ni var roliga ;) så fick springa i kylan ( det blev kallt på kvällen) för att  hämta tillbaka våra kläder. . ;) haha.

Lördagen:
morgonen såg likadan ut med frukost, träning och lunch. Sen var det vår tur att spela match mot ett stockholmslag o jävlar vad dom var idioootiska, haha.. det är verkligen sveriges baksida xD haha. vi vann med 2-0 och det var en riktigt kämparmatch. Efter det blev det middag och sen var det "spelarnas kväll" som vårt spelarråd höll i . Det var nu det var dags för inkylning. den hade dock pågått under hela dagen . de hade fått olika uppdrag, som att spela luftgitarr utanför mataffären o samla in pengar, bajsa på tränarnas toalett o behöva låna ett par kalsonger för hon skitit på sig, gå med mustacher, plåster, massa bodylotion , toapapper och massa annat hela dagen . Dom är helt galna o de e skoj att dom  bjuder på sig ! :D haha .. kvällen bestod av lite "skådespel o sång o dans" av de nya, och vid 8 tiden var de inkylda och välkommna i laget! :D
Kvällen blev det supning. tyvärr blev det jag som skulle köra dagen efter, så dt blev rätt lungt för mig, men fan va skoj vi hade. det fanns en enda bar i hela spajld och den låg precis ovanför idrottshallen. Där satt ett gäng danska killar med världens snygging :D haha , vi bytte om , vissa var redan fulla, nooo names ;) och vi satte oss o börja tjöta med dom, kvällen gick o det blev lite galet här o där .. sen drog vi med hem till dom o fortsatte festandet och dansandet ;) och jag fick honom tillslut .. haha, han var helt söt. Kvällen slutade med att frida raggade upp en AS FIN LIMOSIN som precis skulle köra iväg och vi fick gratis sjuts tillbaka till skolan. kom väl i säng vid 3 tiden på natten o somnade gött allihopa !

Söndag:
Väckning kvart i 7, helt döda. frukost och sen träning kl . 08.00 . eller, mer lekträning, fotbollstennis o number of the best. Drog iväg till färjan vid 10 tiden och stannade till på mcdonalds också. Färjan hem var mycket roligare!! haha . sjuka som vissa i vårt lag är som jag var med så hände allt möjligt. orkar inte berätta ,men vi skämde ut oss rätt rejält :)

Slut på resan och jag kom hem till ett tomt hus. mamma o pappa är i rom och daniel skulle jag hämta vid 22 tiden för han kom med tåget från lund. tänkte lägga mig o bloggat igår o glott på tv, men mamma oappa hade ju dragit ut alla sladdar o jag gjorde ngåot fel så det funkade självklart inte! as irriterande.. så jag såg på one tree hill o hungrade ihjäl.
Daniel o jag köpte med oss pizza hem, åt den och sen somnade jag som en stock !

bilder kommer, men har inte tid nu, ska strax åka till jobbet.

Imorgon drar vi till LONDON !! :D:D
så det blir inte bloggande fören på fredag kväll
eller lördag igen.
Men vi kommer ha en helt underbar weekend, i know it .

Ha det så himla bra i veckan!!
P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0