Välförtjänad sömn!

shit jag är så trött så jag snart somnar..
både dagen igår och idag har varit väldigt hektisk.
Vi kan börja med igår ..

Jobbade hela dagen och åkte sedan direkt in till göteborg, med tåget för en gångs skull :p haha.. känns som jag alltid åker bil nu för tiden . Vi drog till "gamla" ullevi, som egentligen är den nya ullevi .. där vi såg Sverige - Brasilien, efter en seg första halvlek fick den fart och sverige spelade riktigt bra och restulatet blev till och med 3-1 till SVERIGE . heja heja!
Sen åkte vi hem till mig några stycken och andreas och tobbe kom också och det blev grill , tjöt och spel :) mycket trevlig kväll, dock väligt högljud , haha ! kom i säng runt 1 och somnade direkt .

Idag ringde klockan 8 och det var bara att gå upp och göra sigi ordning för jobbet. Gick rätt segt idag om man jämförde med igår... Klockan 3 kom emma, gullungen som egentligen inte skulle börjat fören 4, men min match böjrade fyra så hon ställde upp, tack! :) Jag åkte direkt till matchen helt stressad . Vi spelade piss rent ut sagt i första halvlek, som typ 3 åringar spelade.. dom gjorde 1-0 . förjävligt, dom SÖG !! då menar jag verkligen SÖG och hur jävla dåliga var inte vi då?? FITT SUGIGA  helt enkelt!! Kom ut i andra halvlek som ett helt nytt lag, spelade as bra och gjorde 1-1 , dom lyckades på något vänster göra 2-1 på deras enda målchans i hela andra halvlek.. vi pressade och preessade, men fick aldrig in det sista målet.. :(
-ni som inte är intresserade av min jävla match, sorry om ni fick läsa allt det ;) typ sofia xD haha .

Sen skyndade jag mig som ett as hem till sofia, slängde i mig en banan och sen kom hanna och hämtade oss. Jag tränade nämligen med Team Boomerang ikväll!! :) Sofias lag. Gick ändå ok , eller egentligen inte :p haha .. men laget verkar vara ett gott gäng och det var kul att stå på is igen ett helt lag fast jga kände mig fruktansvärt dålig när alla andra är så bra ;) jag ligger ju efter 3 år typ :O .. vet inte hur jag ska göra, får väl se.

Nääää, nu är ja så trött så jag somnade nu ändå..
nu skiter vi i detta. Tycker jag haft en rolig, men jobbig helg .
kan tjööta mera typ imon, det är jag tydligen bra på enligt någon xD

Kiss and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0