1:a december!

Dagen har vart så himla mysig, en perfekt start på december!! Vaknade av att klockan ringde 07.13, sprang till tv och satte på julkalendern! ja, jag är ett sånt freak att jag fortfarande kollar på den fast jag är 20 år, men det är en tradition för mig! Den verkar faktiskt rätt mysig, fast barnslig som alla nu för tiden :p haha.

Sen gick jag och la mig igen och vaknade igen vid 10 tiden, gick upp & åt frukost och gjorde mig iordning & städade lite, sen kom fia och vi åt lite och ah, bara var hemma hos mig.
Sen drog vi in till stan, tog en sväng i stan med ice o patrik, sen gick jag och fia till heden, där vi åkte lite på deras skridskobanan, så himla mysigt!!! Det var dock jääävligt kallt och både mian fötter, händer och ben var som isbitar, så blev inte så mycket åkning, men mys var det iaf och man fick lite julstämning !! :D

Sen åkte vi till jensens biffhouse där vi åt en good middag!!
Sen hoppade jag på tåget hem och sofia åkte till träningen..

Nu sitter jag här och myser framför Äntligen hemma med en kopp te och några pepparkakor, mysmysmys! hörde du johan,MYSIGT ;) HAHAHAH , intern skämt :D

Btw, jag saknar min lilla fis så himla mycket :(:( jag dööör, det är hemskt att det känns så himla ensamt utan honom:( vill bara att du ska klara tentorna, så du kan vara hemma heeela jullovet, en hel månad, åh vad jag längtar!!

see ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0