Bror 25!!

Massa grattis till min bror som fyller 25 idag! Hoppas du gillade vår present och allt sånt ! :) Nu väntar vi på alla gästerna för att ha ett hejdundrande kalas ;) hihi.. Förut mötte jag upp sofia och frida på kungsmässan för att shoppa lite, men fy faan vad mycket folk det var :O vi orkade knappt gå in i en enda butik, utan vände i dörren :P Så vi satte oss på en nyöppnad smootiebar typ, som låg i en butik, as coolt. Där bytte fia och jag julklappar och jag fick grymma grejer!! frisör schampoo och balsam och ett kitt med massa fotvårdsgrejer, fotfil, fotcream, peeling, en grej som man sprutar i skorna/fötterna för att lukta gott, as bra saker verkligen !! Thanks fiiia <3 Imorgon blir det nog shopping i göteborg hela dagen, hoppas man hittar något då!! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0