Jag är så nöjd...

Det känns som jag kommit in i livet nu, jag e så glad och lycklig!!

Jag har nog funnit ett lugn inom mig, ett lugn som jag aldrig haft. Jag känner mig vuxen och mogen! 
jobbet går bra och det är roligt, jag har jätte skoj med mina vänner, jag har en underbar pojkvän som ger mig exakt allting, det är det som gör livet fulländat + att jag snart åker ut och reser i över 2 månader, det kommer bli amaazing, men sjukt jobbigt att vara borta från allt här hemma, speciellt min älskling, vet inte hur jag ska klara det :( jag är så kelsjuk så det inte är sant.. men jag får väl gosa och krama på karro o jessica istället :P haha..

Jag längtar tills jag flyttar hemifrån, jag känner att det är dags snart, jag är mogen för det nu. Jag bara längtar att få ha något eget eller ah.. något tillsammans med dig! <3 Det är tidigt, men jag vill nununu, fast det kommer dröja ett bra tag innan det blir så, men om jag fick bestämma så hade vi flyttat ihop snart :D hihi :$ Fast det är bra att båda ska plugga, då dröjer det lite och vi lär känna varandra ännu bättre! Jag känner att johan är killen i mitt liv, han ger mig allt och lite till, han finns hos mig när jag är ledsen, arg, glad och han lyssnar alltid på mig, det är en så viktig egenskap, något jag har saknat tidigare & jag är såå lycklig med den här killen.

Jag skulle kunna åka till en öde ö och ändå aldrig tröttna på att vara med honom och när jag tittar i hans ögon ser jag en framtid tillsammans , jag älskar dig johan eek <3

Kommentarer
Namn: Martin

=)

2009-12-17 @ 00:18:36

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0