Kanalerna är tillbaka !!

äntliiiigen säger jag bara!!

nu har vi levt på 1,2&4 hela sommaren och hela hösten, det räckte nu kände jag. Mamma och pappa tyckte det var en suverän ide att ta bort vårt kanalpaket övver sommaren bara för att vi inte tittar så mycket på tv då, visst, det gick väl bra, men sen när väl hösten kom, fick dom då tummen ur röven och la till alla kanalerna igen..? neeeej!! som jag tjatat, hela hela tiden och nu, äntligen har vi fått alla kanalerna tillbaka. det är ju som en dröm nästan, bara för det har jag inte kunnat slita mig från tv på hela dagen. Har bla. kollat på projekt runaway, extreme home makeover, made, amerika´s greatest dance crew mm .. ochj nu när det var ett avsnitt av projekt runaway igen, så hängde det sig?? what a fuck?

jag vill se tv!! men nu får jag väl gå o laga mat istället :( men det kanske är behövligt det med.. haha..
idag är sista dagen jag e ledig på ett tag, nu jobbar jag 6 dagar irad, från fredag-onsdag, hoppas dagarna går fort, för om bara en vecka & 1 dag kommer baby hem och jag längtar sååå ♥


Dags för mat, ikea & sen träning !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0