Party !!

Ja, nu e det snart dags för party för att fira malin som fyllde 20 igår, lokal o alltihopa blir det.. skoj skoj ! :)
Jag ska snart möta upp nadia på tåget så går vi tillsammans dit :)

Jag är inte direkt taggad kan jag säga.. :/ Jag e SVIN trött, fy... har sovit i 1½ timma nu , men blev bara tröttare efter det.. och eftersom jag ska upp kl 7 imorgon för att jobba så blir det ingen utgång för mig, då blir man inte lika taggad för det heller.. men jag ska försöka komma igång, men det blir inte heller bättre när mamma kommer innanför dörren och ropar "uch och fyy vad kallt det är ute, händerna fryser ihjäl bara jag bär in en påse" , okej, ah men då blir man ju väldigt sugen på att gå ut i kylan?? nej? uch !! :O


aja, det blir säkert roligt när jag väl kommer dit, vill verkligen ha jeans på mig, men har inget att ha på mig till det :O:( kommer frysa så mycket om jag har leggings :/

jaja, nu måste jag ta på mig och gå och äta något snabbt!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0