090622

Igår var en härlig dag. Först var det match mot Böljan borta i falkenberg. den gick dock dåligt och vi förlorade med hela 4-0 :/ men dom var grymt duktiga och vi var.. ja, inte som vi brukar... Sen blev det att åka hem, äta en god bit mat . fläskfile och sånt och sen jordgubbar till efträtt !:D

Sen tog jag mig in till Robin i eriksberg och spenderade kvällen där med benjamin button . Men fan, tidne gick så fort att när vi kollade på klockan var jag tvungen att gå, för sista tåget gick ju kvart över 12 , så jag missade slutet av filmen ! :O Får väl kolla klart någon annan dag . Så fort jag kom utanför robins dörr fick jag så jävla ont i huvudet så det höll på att spricka.. När jag kom till centralen var det 30 min tills tåget gick, segt!! Så jag gick jag köpt en vatten och så tänkte jag , skönt att det inte är så mycket folk idag iaf.. då börjar det STRÖMMA in folk och jag tänker , va fan händer?? så får jag höra att det har vart  ACDC självklart. när jag hade sån dundrande huvudvärk. fan . Jaja, fick iaf en sittplats på tåget så det var skönt ändå + att jag hade musik hela vägen!

När jag går av tåget, så kom det en låt som väcker SÅÅÅÅÅ mycket minnen. herregud, you and me - lifehouse går på. "min och niklas" låt.. Det var verkligen ca ett halvår sen jag hörde den och ojojoj vad mycket känslor och minnen som kom upp ... Det är sånt som händer och sånt man kommer dras med hela livet. gamla minnen som väcker känslor och saker som får en att minnas..

Hinner inte berätta om vad jag gjort idag, ska åka till jobbet nu . Men jag skriver imorgon .har haft en mysig dag med min faster iaf! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0