Dagen slutade i alla fall helt okej .

Jag gick upp vid 9 för jag och milla skulle till stranden, skickade iväg ett sms medans jag åt frukost. Jag hade blivit förvarnad att hon hade jätte allergi och var jätte förkyld och kanske inte kunde åka iväg till stranden, men jag hoppades på det bästa ! Tyvärr sa hon att hon mådde för dåligt och inte kunde hänga med.. då somnade jag om i soffan och vaknade vid 11, Funderade om jag skulle ringa någon annan , men ingen kunde :/ alla jobbade eller hade andra sakker för sig . Jag var redan då riiiktigt uttråkiad !! ibland är det skönt att vara hemma själv och bara slappa och fixa men idag var en dag jag ville hitta på något.. Försökte sitta på alltanen i solen och läsa , men efter 30 minnuter kokade jag och var tvungen att gå in och då gav jag upp.


Vid 3 tiden åkte jag iaf in till kungsbacka och träffade catte. Vi gick runt lite på kungsmässan och jag köpte 2 olika nagelack, ögonskugga och mina ÄLSKADE converse ! :D Äntligen är dom mina !! Ska bara gå runt lite hemma så att storleken verklgie nblev bra. Jag har kollat in dom länge, men dom har vart slut ett tag, men nu hade dom kommit in igen ! :) Jag köpte dom vanliga traditionella vita, jag tycker dom är snyggast året runt. Man kan verkligen matcha Converesn med allt, dom ger en även olika stilar, det är grymt tycker jag ! :D

Nu ikväll lagade jag en god middag, baconlindade kycklingfileer i ungen med kroketter och annikas special brun sås ! :)
Det blev jätte gott och hade tänkt äta melon till efträtt, men det orkade vi inte.. Sen åkte jag till sportlife i kållered och gick på bodypump (fasters pass). Det var fkatiskt skoj men jobbigt! jag hade inte mkt viker på första gången men det var as jobbigt ändå, men jätte bra pass. Man tränade : Rygg, axlar, triceps, biceps, axlar, mage - hela kittet alltså !!

Ne, nu ska jag sätta mig och se "låt den rätte komma in" hoppas den är bra nu . har laddat upp med popcorn, godis och chilinötter. gott gott ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0