ett år har gått .

Shit, idag var det ett år sen jag tog studenten, det är helt sjukt vad tiden går fort!!
Jag kom att tänka på det eftersom vi skrev på ett "kontrakt" till vår mentor anette där vi lovade henne att skriva ett mail den 4 juni 2009, exakt ett år efter, exakt idag!

Jag har precis suttit och skrivit mitt och kom på att .. fan va det suger att bara vara hemma.
Jag önskar jag kunde åka iväg på resa efter resa efter resa.. Det var grymt skoj när det först var thailand, sen danmark med fotbollen och sen london ! Då var de mkt resor o sköj ! men sen april har man ju bara vart hemma igen.. Saknar att åka iväg ;)

Jaja , orkar inte skriva mer nu . Ska strax börja med maten . Tänkte göra pasta med fläskfile och bacon och självkalrt lite sås till ! mummma !!


Kommentarer
Namn: Lina

Har du inte hittat nått jobb så du kan resa då?

Macken med sofia har jag hört ;) haha

på ica maxi hittade jag den, leta efter den där, SÅ SÖT! annars skriver jag ner receptet, på själva muffinsen och krämen jag hade på :)

2009-06-04 @ 15:56:07
URL: http://energetic.blogg.se/
Namn: Angelica

Jag hittar inte hennes email ?

Kan jag få den av dig? :)

2009-06-04 @ 23:45:39

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0