God middag

Nu har jag just avnjutit en god middag med mina föräldrar.
stekt lax med soja marinad, färskpotatis och hovmästarsås ! mums . Efträtten blev melon och kaffe. Det var gott, men jag är riktigt riktigt trött nu , har blivit lite för sena kvällar och för tidiga mornar :p

Nu ska jag göra mig iordning för att möta upp min bror i stan. Vi ska se Änglar och Demoner. Hoppas man inte behövde se Da Vincicoden, för jag har inte sett den och som dom flesta vet så är jag inte så smart när det gäller att förstå handlingar i filmer mm. Min bror kommer bli galen :p haha



Ska upp tidigt och jobba imorgon också, direkt efter det blir det Mary Kay "party" hos sofia . Mys .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0