Havet!

Har legat vid havet hela dagen med Karro. Supermysigt. Hade gjort lite fika som vi hade med oss också. När vi kom dit, kletade vi in oss i cocosloution typ, som är sån riktigt bra som man blir brun av.. men tyvärr glömde jag solkrämen som jag tänkt ta med för migg ansikte. Kroppen är ingen fara med, för där bränner jag mig inte längre.. Men ansiktet är jättte ömtåligt ! :O efter thailand blev det ju helt förstört och så är jag så dum att glömma solkrämen.. så nu .. serj ag ut som en kräfta och det gör ont och jag kommer få världens utskällning av mamma :( men men .. klantig är jag .

Nu ska jag nog inte vara ute mer i solen idag, kanske äta middag på altanen, men inget annat.. Sen är det träningsdax . Hoppas verkligen jag kan träna utan att ha ont idag, jag tror inte det men man kan ju hoppas ! :)



redo för stranden




snacka om reeed face :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0