Helgen

har haft en underbar helg!!

I fredags firade vi som sagt Karro och det var jätte skoj ! Vi började hemma hos karro med middag, fotboll och lite lekar :)
Vi var jätte många och det var skitskoj verkligen!! Vid halv 11 började vi dra oss mot tåget och sen vidare till trädgårn. Det var inte alls mkt folk och vi blev besvikna. Det var också tråkigt, för martin kom inte in, för att han var 90 a :( Så han, johan och tobbe drog till viktoria , där vi senare gick för att möta upp dom eftersom trädgårn var tråkigt ;) Men manuel kom inte av någon anledning in där heller.. haha ! Så vi gick mot tåget och tog kvart över 2 tåget hem allihopa... Det var absolut roligast hemma hos karro, men så är det ju alltid. man ska aldrig gå ut, för det är hemma man har som roligast :p Det var skoj att träffa alla igen och speciellt johan, martin & tobbe som jag inte träffat sen nyår .. Tur att allting gick bra och det var bara jobbigt i början när johan kom.

I lördags väckte pappa mig 9, vilket alltid är jävligt jobbigt när man typ vaknar full . uch !! men det var bsra att kliva upp, piggna till med en kopp te och dra på sig kläderna och lite smink igen. Vi åkte till landvetter för att vara på konfimation hela dagen. 2 av mina kusiner, Erika och Jasmine skulle konfirmera sig. Det var väldigt härligt för allting hölls ute, vid ett kapell precis vid kyrkan, så man satt i solen hela dagen , vilket var rätt skönt.. dock blev det jävlgit varmt när vi var hemma hos dom efteråt och det fanns ingen luft någonstans. Kom hem vid 7 tiden och då var det bara att byta om igen och ringa fia och säga att hon kunde komma till mig. Sen ringde vi daniel och milla och hörde när robin skulle hämta oss, Dags för bio . vi gick på den 3D bion , "my bloody vallentine" Den var scaaary , jag och fia satt o skrek hela tiden medan de andra satt och garva åt oss ! :O okej, hanldingen var rätt dålig, men den var jävligt läskig för det !! :O Efter bion bestämde sofia och jag oss för att sätta oss på ett cafe på avenyn medan de andra åkte hem. Vi drack varsin smootie och hade det jätte mysigt ! Sen hoppade vi på 01.15 tåget hemåt. Sa hejdå till fia eftersom vi inte skulle ses fören om 2 veckor !! hon åkte mot kroatien igår :p

Igår (söndag) så tog jag mig lite sovmorgon till ca 11. 00. Min bror ringde och frågade om jag kunde hämta hoonom så vi kunde åka till vallda tillsammans, vilket vi gjorde . Mamma, pappa, carina, mikael och d eras kompisar var där . Vi gick ner till havet och la oss en stund . igår var det verkligen JÄTTE varmt i vattnet !! :) as härligt ! Sen gick vi upp till husvagnene för att käka hamburgare. Sen åkte jag till samlingen för matchen . Hemma match mot valinge ! Serien har vänt nu , och förra gången vi mötte dom vann vi med 3-1 och det var så jääävla skönt att vinna igen !!! 6 poäng mot dom, gött! dom låg före oss i serien och allt !! detta var lätt den goaste vinsten ever !! 2-1 till oss , yees !

det var sista gången vi fick sjunga på vallen också :

"sikka tjejor, sikket gäng, vi har just tat 3 poäng, kif kif kif
Alla på vallen ropar kif kif kif , alla på vallen ropar kif kif kif
sikka tjejor, sikket gäng, vi har just tat 3 poäng, kif kif kif "


mitt söta kusinbarn ellen <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0