jag älskar sommaren

Det är så himla underbart med sommaren så det finns inte !! det bästa ever! Det är så härligt att bara leva livet och inte direkt ha några bestämd tider.. bara ligga på stranden med massa roligt folk , spela beachvolleyboll och bada! underbart!

i tisdags var det Vallda Sandö med karro, igår Åsa med milla och alla i laget + henke, idag var det torslanda "hjuvvik" med sofia, norre, kigge och en thai ;) AS MYSIGT !! FAN VAD JAG ÄLSKAR DETTA !!

Imorgon blir det stranden igen med sofia darling . Vi drar till smarholmen, så är någon sugen är det bara att slå en pling. vikommer vara där från 9 på morgonen och äta både frukost och lunch vid havet, sååå mysigt !

imon kväll blir det att fira karro !!  <3 shit, hon är redan 20 nu!! Tiden går så himla fort ! :O DEt ska bli riktigt skoj imorgon och jag hopps jag har en "bra" dag, alla tjejor förstår nog, hår smink, kläder mm ;) Ska grilla, leka och gå ut, kommer bli GRYYMT tror jag. Johan och Martin som jag inte träffat sen nyår kommer, hoppas allt funkar mellan oss nu så det inte blir några tråkigheter, men det tror jag inte ! :)

Vi ska göra karros day till den bästa <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0