Lördagkväll

Lördag kväll blev en riktig succe ! Ne, men det var grymt kul , fast vi egenltigne inte gjorde så mycket ! runt 7 snåret kom jag hem till matte och dom och då hade det börjar rulla in grymt mycket folk ! vi fick gå en tipsprommenad som handlade om bara mattias, och jag sög ! haha , hade nog rätt på 2 frågor typ ;) Menmen.. sen blev det mat och samtidigt kollade vi lite på sverige - danmark, men blev inte så mkt kollande tilslut ;) Sofia och jag satte oss uppe på en härlig uteplats uppe i bergen i deras trädgård och flamsa o hade oss . Sen blev det presentöppning , allsång typ, dans och andra härligheter !! :)
En tråkig sak hände bara uner kvällen . Eller , tråkig vet jag inte om jag kan kalla det, för så ledsen är jag inte och det är inte så att jag går under för att det hände . Vill inte gå närmare på vad det handlar om, men kan säga såhär ; Ibland är killar fittor helt enkelt . Han ja .. vad ska jag säga... Fick nog inte det han ville av mig tillräckligt fort . haha ..

Min bror hämtade oss vid halv 3 och däckade i sängen så fort jag kom hem!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0