Midsommarafton!

Har haft en jätte jätte mysig midsommar nere i vallda. Jobbade som sagt till 18 , men direkt efter det åkte jag ner och fick maten serverad. Sill, potatis, pastasallad, kassler mm . Sen blev det självklart jordgubbar m. glass och grädde ! :)
Sen blev det tjöt, snapsvisor och drinkar hela kvällen . Blev även ett nakenbad av patrik och pappa xD haha ! :) Fast sånt händer förjämnan i vår släkt :P

Igår (midsommardagen) chillade vi bara hela dagen. Patrik, jag och malin drog ner till havet och la oss en stund, det var JÄTTE varmt igår i vallda ! :) Sen kom niklas och sofie också och det blev fotboll mm . Sen var jag tvungen att åka till jobbet :( skit tråkigt verkligen. för vi skulle fira farmor hela lördagkvällen och alla kusiner + resten skulle vara där, så var lite tråkigt..

Hann även med ett bad i havet igår. inte lika kallt som förra gången vi badade, men det har ju gått typ 3 veckor, så det borde ju vara lite varmre nu , kanske 15 grader??

Nu ska jag åka och spela match, bortamatch mot Böljan. dom leder serien och jag har inte tränat på 2 veckor pga. min häl, så får väl se hur detta går! Roligt att man får vara med i A-laget iaf , fast jag inte tränat så mkt :p











Kommentarer
Namn: Lina

haha snygg sista bild annika! har du snott receptet som jag skrev till dig på bloggen? till mina sötsöta muffins? :D

2009-06-21 @ 20:04:36
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0